Världsutställningen 2008!

Sv: Världsutställningen 2008!

Har tänkt åka dit med Mirre och förhoppningsvis så har jag ytterligare en hund att ställa då.

Vad är mirre för ras? och vad är det för annan hund som du kanske ska ställa? Nyfiken i en strut!

Ni som vill får gärna lägga ut bilder på era hundar oxå! :idea:
Kan va kul att se, dock har jag ingen bild på den här datorn, men kanske kan fixa en idag el imorn!! hehe...

//Carro

Min Smulan "Hound's Marigold"
smulan058.jpg

och lilla Fixxa "Bellomis Fixxa"
Fixxa10v.jpg

Dotterns Sheltie Mollie "Woodmist Fine Sensible Moment
mollie051.jpg

Lite gamla bilder, men på gulliga mysiga hundar. Ska se om jag kunde få fixat nyare bilder och även på våra gråhundar.

De som mest troligt ska med

Tita
Tita_st_mindre.jpg

Stromboli
Stromboli_3_2.jpg

Cassandra
Cassandra_5_liten.jpg

Molly
Molly_2_2.jpg

Minerva
Fin_2_liten.jpg

Och ev. någon till Terrier :angel:

Snacka om att Stromboli tycker att h*n är snygg..haha... det är så kul att se hundar när dom älskar utställningar.. har ett x antal yorkar som jag har ställt ut som är exakt likadana...haha

/C

GUUUUD så söta..
Och Fixxa ser ut att kunna bli en riktig go bit..
Snyggt trimmad är hon oxå!!! dock så ser man inte ansiktit så bra, men ser ut som att hon inte har några ögonbryn kvar.. men som sagt jag ser inte så bra på denna bild...;)
Min lilla el lilla och lilla.. men hon har tyvärr ganska ljusa ögon, så vi får se vad dommarn tycker om dom..hmm.... aja..
snygga är hundarna iaf;)

//C

Finns det inte fler som ska på världsutställningen??

//Carro

Om det går så bra som det gjort hittils så ska jag nog ställa mina "lilla".
Han kommer då vara 2½ år, en rhodesian ridgeback.

Hur lägger man in bilder i inläggen ???

okej gud va roligt..
ÅÅÅ ja som är värdelös på att förklara hur man lägger upp en bild men ja gör ett försök.. det lättaste är om du har dina bilder typ i pixbox och sen så ser du den där bilden här över som ser ut som ett typ vykort, klicka på den, sen så står det typ på pixbox att man kan länka bilden lr liknade och då kopierar du allt det som står i den lilla rutan och sätter i den rutan som kom upp när du trök på "vykortet"..
ja du märker ju hur jag förklarar..
hoppas att det är någon annan som kan hjälpa till!!!

HJÄLP..hahah
hoppas att du förstår någonting..
//Carro

Jag ställer beroende på om jag har valp då eller inte. Jag hoppas på en liten prick till våren :D

Annars blir det jag som åker iväg med Lilo:

IMG_0184red.jpg

och ev. Diva

IMG_0202red.jpg

O m det blir så att jag ställer ut så blir det med största
sannolikhet så att jag ställer ut min veterantik
SUCH SV-07 Hägerbos Kaisa-Liisa, ras English Toy Terrier.
Hon kommer att vara 9½år på Världsutställningen.
Här är min lilla raring :)

kaisa7.jpg

JNJMCNHMHOIRN8.jpg

jag ska oxå dit o ställa min cattledog,,,,,,ska bli kul,,,,,,

GUD så söt!!

Och dalmatinerna va heller inte så pjåkiga:love:

Va roligt att det är fler som ska dit:bump::bump:

animal: har du någon söt liten bild på din?

Anledningen till att man måste vara ägare på båda hundarna har jag ingen aning om...
skulle vara kul att va m där!!

Senast ändrad av en moderator:

Du har ingen som du ska ställa då??

//Carro

Jag vet inte, lill tösen ska på första utställnignen någonsin nu i helgen. Få se hur det går, hon vill inte riktigt gå fint i kopplet. Sen tycker hon att stå på bordet är as äckligt. Även att hon är så tuff i andra situationer. Men hon ska ställas nu i tre helger i rad, så hon blir väl härdad. :D
Isåfall blir det hon. Eller frallan.. För jag e rätt så sugen på o åka. :angel: Om inte annat för att kika på alla andra hundarna och kanske skaffa kontakter vilket jag har få om.. :(

Det är klart att du ska ställa henne...
Och om du fortsätter att ställa henne några ggr, för du har ju till nästa år på dig, så lär hon sig... det är klart!!!
Och om inte så är det klart du ska åka dit o titta på alla vackra hundar;) Kontakter får man alltid.. om inte annat får du väl komma dit åå hejja på mig o min tax tös:)

/C

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 822
Senast: Johanna1988
·
Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa en ny hund efter flera år utan. Jag är en väldigt aktiv person som är ute och tränar mycket. Planerna är...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
9 778
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 524
Senast: Sel
·
Övr. Hund Hur har era äldre hundar förändrats med åldern? Alvin var ett busfrö som liten, men ett snällt busfrö. Inget nafsande eller bråk, bara...
Svar
12
· Visningar
2 282
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Hundrelation
  • Katthår