Världsutställningen 2008!

Sv: Världsutställningen 2008!

Jag ska ställa om killen är nåt att ställa,han är bara 6 månader nu så det får hänga lite i luften ett tag till.

Ja man får verkligen passa på som sagt när det ligger i Sverige..
Va roligt att det är några stycken här ifrån som ska dit.. ja man kanske ska sätta upp en lite buke träff..;)

//Carro

Vad är det för en liten kille du har då?

//Carro

Jag tror jag ska ställa min tax dam, ev om den taxvalpen visar sig bli bra så ställer jag henne med. Stora är långhårig normal, lilla strävhårig normal.

Guud va kul!
En till som har tax, ska du på ras specialen oxå, som är dan innan?
Du kanske även ska till Ulriksdals slottspark nu den 26/8?

//Carro

Ja dom är ju bra söta...
Synd att bilderna va lite små.. kunde knappt se :smirk:
Men det som jag såg, såg ju bra ut:)

//Carro

Vet inte ännu om jag ska på taxspecialen, men Ulriksdal ska jag inte på.
Vad har du för tax?

En strävhårig normal tik.. hon är helt underbar...
Sen har vi oxå en som skulle varit strävhårig normal, men blev bomullshårig dvärg!!:crazy:
Hehe...
Men dom är helt underbara!!!

Om det går som vi tänkt och hon blir det vi tror, så kommer jag att ställa ut min Welsh springer.

Hon är ju bara 4 månader än så vi får se hur det går.

Men jag vill ställa ut.

Jag ska dit, om vavvan fortsätter utvecklas åt rätt håll *hoppas hoppas* Han är bara 9 veckor nu så det är ju en aning tidigt att säga :angel:

HAHA, ja verkligen.. Men ja tror nog att era små vappsingar blir bra så att ni kan ställa ut dom.. .det är juuu bara såå kul!!

vad är din för någon ras då?

//C

Om jag har fattat det rätt så ställer man två hundar som är så lika varandra som möjligt. 2 kullbröder till min tävlade i en sådan klass som valpar. =)

Parklass

Denna klass är öppen för en hanhund och en tik, av samma rasvariant (hårlag och storlek), med samma ägare. Båda visas i ringen av en handler. De deltagande hundarna ska vid aktuell utställning vara bedömda i officiell klass och inte blivit diskvalificerade eller tilldelats kvalitetspris kan ej prisbelönas.

Har tänkt åka dit med Mirre och förhoppningsvis så har jag ytterligare en hund att ställa då.

jag ska nog ställa bara för att ha gjort det men han har inte gått någon öppen klass med etta än så jag har ju inte så stora förväntningar ;)

chinese crested dog hairless

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 822
Senast: Johanna1988
·
Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa en ny hund efter flera år utan. Jag är en väldigt aktiv person som är ute och tränar mycket. Planerna är...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
9 778
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 524
Senast: Sel
·
Övr. Hund Hur har era äldre hundar förändrats med åldern? Alvin var ett busfrö som liten, men ett snällt busfrö. Inget nafsande eller bråk, bara...
Svar
12
· Visningar
2 282
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka