Världsutställningen 2008!

Sv: Världsutställningen 2008!

Jag ska till Världsutställningen med min Maya.

sobers-jambalaya-1.jpg

bir-bim-ung-mar-svvk-07.jpg

Alla har så otroligt fina hundar...
och så fina i skick, o det är det bästa att se:bow::bow:

Ni kanske vill se min lilla pärla som jag ska ställa ut, dock är det bara hennes ansikte, å ja vet att hon har lite för ljusa ögon...
ÅÅ här e hon oxå otrimmad så ni får ta det med en nypa salt!
13703209.jpg
[/url][/IMG]

13703210.jpg
[/url][/IMG]

visst e hon söt ??:love:
/C

GUD så söt!!

Och dalmatinerna va heller inte så pjåkiga:love:

Va roligt att det är fler som ska dit:bump::bump:

animal: har du någon söt liten bild på din?

Anledningen till att man måste vara ägare på båda hundarna har jag ingen aning om...
skulle vara kul att va m där!!

fan! vet inte hur jag ska göra för att få in en bild

När du lagt upp bilden på sidan så högerklickar du på den bild du vill lägga in, välj egenskaper ( längst ner ) och kopiera länken fram till .jpg

Sedan klickar du på ikonen här på buke som ser ut som ett litet berg med ett frimärke i hörnet ( gul nyans ) och klistrar in länken.

GUD så söt, men visst skulle du ställa ut?

GUD så söt, men visst skulle du ställa ut?

ja den röda ska jag ställa,,,den blåa får inte upp öronen,,tyvärr
vill bara säga en sak,,,på vissa trådar är dom väldigt otrevliga mot varann,,,tex den om väktarhunden,,,,,alla tycker om sin ras av olika andledningar,,så varför bara plocka upp en massa otrevliga saker,,,alla hundraser har individer som är otrevliga,,,o kasta skit på varann,,,,hade inte tänkt att buka skulle va så,,utan få kontakt med folk som har samma intresssen,,,,dela med sig av sina erfarenheter,, o va trevliga mot varann

Titta det gick :) Fina hundar ....

Här på buke får man ta att folk har olika/andra åsikter och helt enkelt inte ta åt sig personligt ;)

ja den röda ska jag ställa,,,den blåa får inte upp öronen,,tyvärr
vill bara säga en sak,,,på vissa trådar är dom väldigt otrevliga mot varann,,,tex den om väktarhunden,,,,,alla tycker om sin ras av olika andledningar,,så varför bara plocka upp en massa otrevliga saker,,,alla hundraser har individer som är otrevliga,,,o kasta skit på varann,,,,hade inte tänkt att buka skulle va så,,utan få kontakt med folk som har samma intresssen,,,,dela med sig av sina erfarenheter,, o va trevliga mot varann

Är väl ingen som kastat skit på heelern..Bara påpekat att de inte är den mest lämpade rasen för seriöst skyddsarbete..

Är väl ingen som kastat skit på heelern..Bara påpekat att de inte är den mest lämpade rasen för seriöst skyddsarbete..

nu menade jag inte heelen utan alla raser jag tar inte åt mig personligen heller,,,jag vet vad jag har i mitt koppel,,,o dåliga psyken finns det bland alla raser även ACD:n,,jag har aldrig sagt att dom är mest lämpade,,,,utan vad dom kan,,,frid o fröjd:bow:

Vem vet, kanske kanske jag också ska ställa ut. Vi får se om ett tag! :)

Det hoppas jag allt att jag kan hänga med på.
Jobbar ju med Cavalirer så dom ska nog bli utställda några utav dom.:bump:

Jag ska dit och ställa ut min Maya. Man får passa på när världsutställníngen går i Sverige. Tänk vad trevligt om vi kan ha Buketräff där uppe?[

vi kan väl försöka fixa en träff,,,,om alla hjälper till,,,,,,,,,,,,,,,,,sku va attans kul

Jag har hört att de kommer att ställa krav på tidigare meriter för att man ska få anmäla hund till Världsutställningen, typ championat eller så. Anledningen skulle vara att de inte vill ha dit vilket "skit" som helst. Stämmer detta eller är det bara ett "elakt" rykte?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 823
Senast: Johanna1988
·
Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa en ny hund efter flera år utan. Jag är en väldigt aktiv person som är ute och tränar mycket. Planerna är...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
9 778
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 524
Senast: Sel
·
Övr. Hund Hur har era äldre hundar förändrats med åldern? Alvin var ett busfrö som liten, men ett snällt busfrö. Inget nafsande eller bråk, bara...
Svar
12
· Visningar
2 282
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka