Världsutställningen 2008!

Sv: Världsutställningen 2008!

Hm kan bli svårt då dom nyss blivit grannar med Turning Torso, de e juh så så fräsigt:angel::angel::angel: *mkt ironi*

Men seriöst.... ska man behöva dra upp mamma´s husvagn, hur fräsigt e de då????:rofl:

Faktum e att de lutar åt att de blir husvagn.....
jag å sambon å en stor CC kan bli mysigt...

Faktum e att de lutar åt att de blir husvagn.....
jag å sambon å en stor CC kan bli mysigt...

Låter jättemysigt :) Själv ska jag bo hos goda vänner som bor mellan Köping och Västerås. Sedan ska vi åka ihop in till utställningen :) Gillar inte att köra i Stockholm och eftersom min vän vet hur fel jag kan köra så tycker hon det är bäst vi åker ihop så att Maya och jag kommer i tid till utställningen :rofl:

*lån*

Leker med tanken att ta med veteranjämten :o :angel:

Kan ju vara en intressant upplevelse misstänker jag, då det knappast lär drälla av veteranjämtar där nere ;)

Låter jättemysigt :) Själv ska jag bo hos goda vänner som bor mellan Köping och Västerås. Sedan ska vi åka ihop in till utställningen :) Gillar inte att köra i Stockholm och eftersom min vän vet hur fel jag kan köra så tycker hon det är bäst vi åker ihop så att Maya och jag kommer i tid till utställningen :rofl:

Ja de bästa hade varit om man kan stå uppstallad på parkeringen så man bara kan gå rakt in med hunden på morronen å slippa köra runt för jag kan f*n gå vilse i en telefonkiosk....:rofl:

Jag kör nästan alltid fel. :rofl: Alltid för långt, längre än jag behöver.
Så nu ska jag åka med min vän in från Västerås det blir toppen. Så kan jag sova där natten innan och efter också. Bor ju 40 mil från Stockholm blir lite saftigt att köra på en dag. Sedan är det alltid trevligt att umgås med sina vänner. Hon ska ju jobba alla dom andra dagarna på världsutställningen men inte den dagen hon ställer som tur är. ;)

*lån*

Leker med tanken att ta med veteranjämten :o :angel:

Kan ju vara en intressant upplevelse misstänker jag, då det knappast lär drälla av veteranjämtar där nere ;)

Det är klart du ska ta me veteranen...
precis som du skriver, det lär nog inte va så jätte många veteranjämtar där!!!:idea:

//carro

Nu har jag fått till bilderna (tror jag)
Den här lilla hunken ska jag ta med mig på världsutställningen, under förutsättning att det fortsätter gå bra vill säga.

photo

photo

Vad sjutton, varför funkar det inte för ???
Har lagt upp bilderna i webbalbum på google, kopierat adressen och lagt till dom in inlägget, varför hjälp mig...snyft

Vad ska du ställa om du kommer dit??

Har precis köpt en Fransk Bulldog, ungtik på drygt 9 månader. Vi får se om hon räcker till för Världsutställningen! :D

Som sagt, jag misstänkte att det bara var ett dumt rykte. Det sa jag även till den som berättade det för mig. :angel:

Nu har jag fått till bilderna (tror jag)
Den här lilla hunken ska jag ta med mig på världsutställningen, under förutsättning att det fortsätter gå bra vill säga.

photo

photo

Samma sak här. Ser ingen bild i inlägget, men ser båda bildadresserna här i svarsläget..

Måste testa....

Devil%20huvud.jpg

Jo men ser man på det funkar ju...

Så hur bär ni er åt för att inte få bilderna att synas :confused:

Fast den andra bilden vill sig inte riktigt bli direktbild..

Och nu huxflux syns bilden i Calaziryas inlägg...

Blir ju snurrig :eek:

Senast ändrad:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 822
Senast: Johanna1988
·
Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa en ny hund efter flera år utan. Jag är en väldigt aktiv person som är ute och tränar mycket. Planerna är...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
9 778
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 524
Senast: Sel
·
Övr. Hund Hur har era äldre hundar förändrats med åldern? Alvin var ett busfrö som liten, men ett snällt busfrö. Inget nafsande eller bråk, bara...
Svar
12
· Visningar
2 282
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka