Världsutställningen 2008!

Sv: Världsutställningen 2008!

*KL*
Är ni nervösa? Jag är...:angel:

Skoja Inte!:eek: Jag har varit ett vrak den senaste veckan:angel:
Jag ska dessutom ställa 2(!!!) dagar i rad, på torsdag börjar det...

Åh varför öppnade jag denna tråd, nu blir jag supernervös av bara tanken:D
Men det ska rent ut sagt bli Skit kul *Ihhh*

Jag har förträngt det så gott det går tills typ...nu! Skulle ställt på ras på lördagen också men lyckades inte byta på jobbet, så vi åker bara upp på söndagen, lika bra det kanske :D Hur många är dte i din klass?

KL.

Och jag som sett fram emot detta hur länge som helst. har idag bestämt att stanna hemma.
Jag skulle ställt onsdag, torsdag och fredag.
Men jag har hälsporre i båda mina fötter, och inser att jag kommer inte orka.
Speciellt när man inte vet om man får parkering nära mm. Får jag gå långt är det kört för min del ändå.

Känner mig både besviken på min själv och ändå skönt att jag beslutat att vara hemma.
Får väl bli WDS i Danmark 2010 istället.

*KL*

Imorgon bär det av med tåg härifrån tidigt tidigt! Dagen spenderas sedan i Stockholm. :laugh: Ska ställa henne torsdag och fredag. Åker tåg hem på lördagskvällen. Det känns lustigt att det faktiskt är så nära nu, som jag har väntat! Ska bli riktigt roligt (och nervöst:D).

Vi vill önska ett enormt LYCKA TILL! Ha det så roligt både utställare, publik m.m! :)

Jag och syrran ska dit. Hon ska ställa två av sina Jack Russell Terrier.
Vi ska faktiskt åka om ca 40 minuter:D Och stanna till söndag. Jobbigt!!
Lycka till! Till er som ska ställa!

kl*

Jag ska dit :D Ska ställa min Bichon Frisé. Andra gången någonsin han sätter sin tass på en utställning och andra gången någonsin jag ställer ut en hund :o Pappa ska ställa brorsans Barbet och våran Chihuahua. Så hela familjen ska dit ner, ska bli skitkul :banana: Vi åker imorgon eftermiddag, bara 120 mil dit ungefär :angel:

Det närmar sej med stormsteg! Bara några dagar kvar nu, vad spännande det ska bli:bump:
Jag ska inte ta med min hund (tyvärr, ångrar mej i efterhand, han har vuxit till sej dom senaste månaderna).
Däremot åker jag och hejar på min uppfödare och min hunds kullsyster. Jag ska ta mängder av kort och shoppa loss järnet! Dessutom ska jag titta på rallylydnad och agility och allt annat som finns att se.
Ganska skönt att åka utan hund på det viset. Man är fri att göra vad man vill.

kl*

Jag ska dit :D Ska ställa min Bichon Frisé. Andra gången någonsin han sätter sin tass på en utställning och andra gången någonsin jag ställer ut en hund :o Pappa ska ställa brorsans Barbet och våran Chihuahua. Så hela familjen ska dit ner, ska bli skitkul :banana: Vi åker imorgon eftermiddag, bara 120 mil dit ungefär :angel:

Haha som mig och min hund då, andra gången för båda två :D har varit på en drive-in och sen i norrköping för några helger sen. Men det går ju inte ens att jämföra! Usch nu blev jag mer nervös :D Lycka till allihopa!

Jag ska ställa min Eurasiertik som en kul grej, är bra att få sin hund bedömd på ett sådant ställe!

*kl*

Jag ska ställa våran portis på rasspecialen på lördagen.

Är så nervös att jag inte vågat öppna PMet än.

Vi ska även ställa i nån grupp (vet inte vilken, men det är väl avel eller uppfödning:o) och vi har tränat lite på det och det går riktigt bra!

När vi ställde på en inoff i våras så hade vi inte tränat på gruppvisning, och våra hundar var överallt och ingenstans:o (konstigt nog så blev vi BIS iaf!). Men nu sköter de sig riktigt bra!

I morgon blir det kalas, för då fyller valparna ett år!!:bump:

*kl*

Nu har vi parkerat vår gamla volvo 245 på en parkering i anslutning till Svenska mässan. Är lite lagom trött och ska snart gå upp igen.
Dock har jag gjort det bra bekvämt för mig i baksätet, kan inte fälla ner och utnyttja hela skuffen då sambon har med sig sitt hovlageri.. Men liite sömn hoppas jag kunna få, för jag kommer yra omkring inne på mässan som en nackad höna. virrpanna som jag är. :D
Jag ska först och främst kika på Dvärgpinscher, men kommer givetvis kika på de andra raserna som jag finner interessanta.
Om det är någon som ser en liten mörkhårig tjej, med balla lila/rosa jeans, serice munkjacka med kameran i högsta hugg- hojta till, för det är jag :D

Lycka till alla som ställer!:laugh:

*kl*

Hej !
vi finns i B hallen ring 34 under söndag morgon med ett gäng jämtar
-vore kul o träffa några bukare:laugh::laugh:så kom gärna o hälsa på..
prillan

Jag ställde pinscher i Stäket igår (gick åt helsike eftersom min ser ut som en liten ynklig liten räka ännu så länge samt att han gärna ville hoppa upp i domarens knä och pussas och kramas när han försökte bedöma :rofl:) och ska tillbaka imorgon igen.

Jag har inget utställningsintresse utan ser det hela som en bra miljöträning eftersom han kan stressa upp sig en del i stimmiga miljöer. Så det gjorde inget att det inte gick något vidare, det var precis vad jag väntat mig. Jag tycker att vi vann ändå eftersom han lugnade sig efter ett tag och la sig i gräset och tittade sansat på de andra hundarna. Det var seger för mig. :laugh:

Jag har sett Dvärpinschrar som är sååååå snygga!!!:love::love::love:
jag ska åka till ryssland och köpa hund, så enkelt är det bara!!:D:love:

(sen har jag tyvärr sett skräckexemplar av rasen med.....)

Jag fotade så mycket att batteriet i kameran gav upp!:eek:
Kan inte vänta tills jag får fatt i min dator som befinner sig ute på ekerö, hur jag nu ska ta mig dit mitt i buss strejken.. Hittade ett internet café vid central stationen där jag spenderar några minuter och funderar på hur i hela friden jag ska få fatt i killen när jag har dött batteri i telefonen. Men det löser sig nog. :crazy::angel:

Jag var på World dog show igår! Mycket hundar och härlig show. Blev en hel del bilder därifrån :D

Jag har sett Dvärpinschrar som är sååååå snygga!!!:love::love:
jag ska åka till ryssland och köpa hund, så enkelt är det bara!!:D

(sen har jag tyvärr sett skräckexemplar av rasen med.....)

Jag fotade så mycket att batteriet i kameran gav upp!:eek:
Kan inte vänta tills jag får fatt i min dator som befinner sig ute på ekerö, hur jag nu ska ta mig dit mitt i buss strejken.. Hittade ett internet café vid central stationen där jag spenderar några minuter och funderar på hur i hela friden jag ska få fatt i killen när jag har dött batteri i telefonen. Men det löser sig nog. :crazy::angel:

Kan bara instämma!! Underbart att få se så många. :love: Åhh, kul med kort! Själv var man för nervös för att ens tänka på att fotografera. :D Ställde du DP?

Jag ställde inte alls tyvärr.. :/
Men hade underbart roligt ändå!;)
Mina dp:s fick vara hemma.:D

Jag ska lägga ut bilder när jag kommit hem och vaknat till lite.
Befinner mig i sundsvall, a´80 mil hemifrån just nu. :crazy::angel::rofl:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 822
Senast: Johanna1988
·
Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa en ny hund efter flera år utan. Jag är en väldigt aktiv person som är ute och tränar mycket. Planerna är...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
9 778
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 523
Senast: Sel
·
Övr. Hund Hur har era äldre hundar förändrats med åldern? Alvin var ett busfrö som liten, men ett snällt busfrö. Inget nafsande eller bråk, bara...
Svar
12
· Visningar
2 282
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V