Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Valpbett under tandömsning och tillväxtfas trodde jag först att det var![]()
![]()
Jag vidhåller därför mitt uttalande om att tänderna ser tokiga ut i jämförelse med rasstandarden och att en vetrinär absolut bör se över dem så att hunden inte har ont... om denna tandställning är normal bland boxrar idag tycker jag även att alla som avlar boxer ska ta sig en stor funderare på vad man håller på med!
Hjärtproblem är väl boxerns sjukdom.
Tack
Hemsk människa jag är som har en boxer
Men vad har jag gjort för att behöva försvara mig hela tiden? JAG avlar inte på henne.
Men hon är i alla fall röntgad i höfter och knän och de var okey. Hon och hennes kullsyskon ingår i en hjärtstudie (var minns jag inte), ingen av syskonen hade några blåsljud. Och tack och lov har hon inga exem, ingen klåda och hon har fin päls. Dock ett par tunnpälsade fläckar som kommit efter valparna, jag hoppas dom går bort snart.
Jag tycker fortfarande att jag har en fin, frisk och trevlig hund.
Jag ska kolla igen, du menar att det skulle se ut som något svart mitt i?
Förmodligen blir det ett veterinärbesök inom snar framtid ändå, men av annan anledning, så jag avvaktar tills dess i alla fall, så slår jag två flugor i en smäll om några veckor.