Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund ....I går kom Jassica och Maggan hit med tåg från Örebro.:banana: Maggan är den Basset Hound som Jassica köpte och som är syster till...
Svar
6
· Visningar
1 194
Senast: pippilotta
·
Övr. Hund Är det någon som vet om det finns några särskilda regler för att ta med sig hunden till Norge under semestern?
Svar
7
· Visningar
868
Senast: Iser
·
Övr. Hund Brukar hunddata alltid stämma? Hade för mig att Uno inte fick något ck på utställningen (men blev helt säkert kv1 kk1), har för mig att...
Svar
18
· Visningar
1 474
Senast: Grana
·
Övr. Hund Jag går i hundköpartankar och funderar på några olika raser, som det vore jätteroligt om ni kunde dela med er av era erfarenheter av.Jag...
Svar
5
· Visningar
1 190
Övr. Hund Jag har en schäfervalp som är 10 veckor nu och som vi fick hämta förr förra onsdagen. Pigg och glad! På lördag eftermiddag ville inte...
Svar
6
· Visningar
1 416
Senast: escodobe
·
P
Övr. Hund Lade ett spår i morse åt lillvovven, men nu regnar det:( Har spåret regnat bort eller går det att spåra med vovven senare ikväll?
Svar
2
· Visningar
619
Senast: PowerPinglan
·
Övr. Hund Vill jag veta mer om! Ni som har lägg in info och gärna bilder också:love: Hur är dem i psyket? Att träna och uppfostra...
2
Svar
36
· Visningar
4 128
Senast: verrdogan
·
Övr. Hund Jag har en stor 8månaders blandras valp med en kanske lite udda bakgrund - hon är född och uppvuxen i ett stall där hon skildes från sin...
Svar
2
· Visningar
711
Senast: Myzan87
·
Övr. Hund Fick lite hundböcker i present och en av böcker var mer inriktad mot barn men väldigt rolig att läsa. Den person som översatt boken...
Svar
8
· Visningar
1 044
Senast: Terja
·
M
Övr. Hund Jag undrar om någon här inne vet hur jag ska kunna träna bort min lilla dams verkliga avsky för bilar.. Hon vägrar att gå förbi dem...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 148
Senast: Grana
·
Övr. Hund Jag har en kompis som ska köpa Labrador, men hon vill ha en gul. Jag har provat att googla efter kennlar men hittar inga bra svar. Nu...
Svar
10
· Visningar
1 251
Senast: Miljah
·
P
Övr. Hund Jag brukar vara bra på att ta bort fästingar men denna lilla rackaren misslyckades jag med totalt. Nu sitter halva fästingen kvar i...
Svar
4
· Visningar
1 482
Senast: Texas
·
P
Övr. Hund Vi kom med på provet!!:p Fick en släng panik då jag varit lite lat med tränandet, men man lär bli en erferenhet rikare i alla...
Svar
7
· Visningar
809
Senast: plymen
·
T
Svar
8
· Visningar
1 291
Senast: Texas
·
Övr. Hund Min labbetik har en längre tid nu liksom "harklat sig" flera gånger om dagen. Hon låter som att hon ska spy, men oftast kommer det...
Svar
9
· Visningar
1 560
Senast: ljusslinga
·
F
Övr. Hund Va i en stor hundrastgård (den ligger nära en skoj) idag med min lilla Dvärgpinscher. Helt plötsligt kom han linkandes emot mig och såg...
Svar
12
· Visningar
3 628
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Jag bara ÄÄÄÄLSKAR hundar! Jag är uppväxt med hundar och har haft många olika raser och typer. Jag vill så väldigt gärna skaffa hund...
Svar
5
· Visningar
823
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Ja är de någon fler härifrån som har en mastiff? Vi har en engelsk mastiff vid namn Hector:love: han är född 2004. här kommer lite...
Svar
6
· Visningar
1 124
Senast: Toppur
·
Övr. Hund Är det någon här som har varit med om att en valp fått UVI? Pratade med veterinären i dag eftersom Dino läcker kiss när han sover och...
Svar
5
· Visningar
1 609
Senast: pippilotta
·
Övr. Hund Ska just till att skicka iväg registreringsansökan för importerad hund i brevlådan, jag skickade efter det lilla blåa pappret som nu är...
Svar
2
· Visningar
768
Senast: FrittePower
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V