Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Skriver av mig lite här så får ni gärna kommentera. Jag blir så arg och så frustrerad på folk som har så jäkla mycket fördomar! Det...
Svar
8
· Visningar
1 873
Senast: Is
·
Övr. Hund Min tik har börjar löpa för första gången och falsterbo börjar närma sig! Jag har biljetter till söndagen har ingen hundvakt utan...
Svar
3
· Visningar
734
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Hur är den i temprament och hur mycket aktivitet behöver den. Jag har ju vart mycket för Amstaff med mer, men har fastnat lite för denna...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 862
Senast: Smulis
·
Övr. Hund Japp! Här är tråden om inavelsgrad.. Här vill jag att alla ni duktiga uppförade och/eller ni som förstår er på det svarar på våra frågor...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 146
Senast: Nominous
·
Övr. Hund hur ser aktiveringsstegen ut för valpar? Olika beroendes på ras och individ givetvis, men på ett ungefär..?
Svar
2
· Visningar
673
M
Övr. Hund Var på Tvååkers hundutställning för att framför allt titta på D d B-vovvarna. Men jag blev så besviken....( Nu missade jag själva...
Svar
3
· Visningar
1 969
Senast: martina
·
Övr. Hund NU va de länge sen ja la ut bilder på nya vovven Jaffa, & Unni får så klart med vara med på kort!! Så, njut av sommarkort på mina...
Svar
6
· Visningar
973
Senast: Alfakrulls
·
Svar
0
· Visningar
133
Senast: Nikkis
·
P
Övr. Hund Hej alla Vi har precis fått hem vår nya familjemedlem och så upptäckte vi en skada på ögat. Klicka på länken för att se på bilden...
Svar
3
· Visningar
1 052
Senast: Pantomchaser
·
Övr. Hund Jag var på WDS igår och strosade runt, så får jag syn på en hund som är så stor så jag tror att jag smäller av. Hunden i fråga ser ut...
2
Svar
25
· Visningar
2 924
Y
Övr. Hund Hur gjorde ni som inte är hemma på heltid första tiden efter att ni fått hem er hund? Ledighet, och i såfall hur länge?
Svar
2
· Visningar
671
Senast: Armani__
·
M
Övr. Hund OK, nu har jag snart dragit bort allt mitt hår, håller på att bli tokig på min hund som bara blir svårare och svårare att lämna ensam...
Svar
10
· Visningar
6 337
Senast: service
·
Övr. Hund Någon som prenumererar på den?
Svar
7
· Visningar
1 240
Senast: Grana
·
Övr. Hund Ja frågan är som den lyder?
4 5 6
Svar
104
· Visningar
6 472
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Hund Sorgligt är nog allt man kan säga :( http://www.na.se/artikel.asp?intId=1353517&wpa=hittehunden-kommer-att-avlivas
2
Svar
20
· Visningar
2 312
Senast: Panzerkat
·
Övr. Hund Jag är så förbannad så in i vassen nu.:mad::mad::mad::mad: Förbaskade kommun/ stad där jag bor. De har inte satt tillräckligt med...
Svar
19
· Visningar
1 164
Senast: Teah
·
Övr. Hund Satt och letade efter anat och råkade få upp dena hemska sida.... Är samtidigt skönt att det finns folk som lägger ner tid och krafter...
2
Svar
26
· Visningar
2 148
Senast: Zizzy
·
S
Övr. Hund I fredags var jag iväg och hämta hem min valp. Men väl hemma vart jag lite fundersam på vad man ska få med för papper när man köper...
Svar
11
· Visningar
1 403
Senast: Sannis
·
I
Övr. Hund Ja, sommarens eviga plåga... Dålig uppslutning på allmänträningarna på brukshundsklubben. Här tycker man sig höra till den mindre...
Svar
8
· Visningar
973
Senast: IrishDraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka