Nån som ger Klass?

Sv: Nån som ger Klass?

Det verkar som hon gillar det mer när det är lite småkallt alltså inte så rinnigt och lite blaskigt som det blir när det är helt tinat. I dag åt hon upp även morgonmaten så det går framåt.

Okej, så bra :laugh:
Min äter det tyvärr inte övh, testade ge han det halvtinat också eftersom jag misstänkte att han inte gillade konsistensen men det gjorde ingen skillnad :(

*kl*
Jag ger min hund Bravoburgare, har två plastbyttor i kylen där morgonmaten och kvällsmaten förvaras. När han får morgonmaten så sköljer vi ur plastbunken och lägger i nya bravoburgare till nästa morgon. Lika med kvällsmålet.

Nu får han fyra burgare /gång och det kanske tinar i lagom takt med så pass många på "höjd".
Jag tycker att det fungerar bra.

*kl*
Jaha, nu är de INTE intresserade av klass längre... Varken igår eller idag var det intressant..
*suckar uppgivet*

*kl*

Nu har våran portiskille ätit Klass sedan i torsdags. Det är så härligt att fodra honom numer. Han svansar omkring och gnäller medans jag gör i ordning maten.

Idag blandade jag i lite av hans torrisar i maten, och allt slank ner.

Blir nog Klass i fortsättningen också för hans del. Ska köra in terriern på det också.

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 221
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Hundägare nuförtiden ringer veterinären för hunden ätit några tomater, riskakor eller chips och åker raka vägen och kräker hunden om den...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
5 515
Senast: monster1
·
Hundhälsa Hej! Som rubriken lyder så undrar jag vad ni har för foder till valp? Det finns ju mer val av foder än man kan räkna nästan! Min kom...
2
Svar
22
· Visningar
1 176
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 242
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hundrelation