Om Leonbergern

Sv: Om Leonbergern

Då vet jag vem det är :D Hon verkar väldigt trevlig, vi har varit på samma utställningar några gånger :)

Det låter lovande, :) såg hon planera in en kull i årsskiftet. så det verkar lovande, Ska ge henne en mailprestentation av mig lite senare.

Jag läste i hennes blogg att hennes dator var på upphällningen så det kanske dröjer innan hon ser mailet så du vet :) Mmm spännande och se vad hon tänker välja för hane :)

Ja inte för att jag vet så mycket om hanarna, men ska bli spännande om hon får en valp som kan passa på min beskrivning. :)

Ja man vet ju aldrig vad det blir för typ av valpar, jag vet inte riktigt vilken typ av linjer hon vill ha men jag skulle tro att det blir valpar efter arbetande linjer :)

Idag ska jag ringa en uppfödare haft mailkontakt med henne, så vi gjorde upp att jag skulle ringa idag. Önska mig lycka till.

Nu har vi kommit hem från utställningarna i helgen *pust* :)

Va' kul att det har gått bra med mailkontakten i alla fall och hoppas att hon är inne nästa gång du ringer, är det den du pratade om förut eller är det den i värmland? :laugh:

Liknande trådar

Övr. Hund För att inte kapa sällskapshundstråden. Vad menas egentligen när uppfödare skriver så? Om det är en jaktras och de enbart säljer till...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 691
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 912
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 130
Senast: MML
·
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 160
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka