Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag läste i hennes blogg att hennes dator var på upphällningen så det kanske dröjer innan hon ser mailet så du vet Mmm spännande och se vad hon tänker välja för hane
Ja man vet ju aldrig vad det blir för typ av valpar, jag vet inte riktigt vilken typ av linjer hon vill ha men jag skulle tro att det blir valpar efter arbetande linjer
Nu har vi kommit hem från utställningarna i helgen *pust*
Va' kul att det har gått bra med mailkontakten i alla fall och hoppas att hon är inne nästa gång du ringer, är det den du pratade om förut eller är det den i värmland?
Hästhantering Ja smart! Nu tog jag bara en liten kasse av mitt ganska långstråiga silage. Men det är klart man kan preppa det om man tänker lite längre.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.