Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Eftersom det inte blev någon bukefilm av den förra tråden tänkte jag kolla om intresse finns? I sådantfall kan jag klippa ihop den :)...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 887
Senast: Ambra
·
Övr. Hund Ja,utan hund? Skaffade mig min första egna hund vid 19 års ålder,och efter 25 år och fyra riesen och en rottis/dobberman så har jag...
Svar
7
· Visningar
1 119
Senast: Milene
·
Övr. Hund Zaga fyllde 1 år den 9 juli *Bildbomb* Herregud vad tiden går fort :eek: Nyss var hon en lite lite 4 kilos plutt: ¨ Och nu är...
2
Svar
25
· Visningar
2 251
Senast: Mindra
·
Övr. Hund Vilka moment är det som ingår i lydnadsklass 1??
Svar
17
· Visningar
1 616
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Hittade den här annonsen på Blocket och tycker det är sorgligt att folk skaffar hund och sen verkar det som dom inte ens har råd att...
2
Svar
20
· Visningar
1 945
Senast: Grana
·
Övr. Hund Min rottweilervalp på snart 14 veckor svalde just en nylonstrumpa då hon lyckades smitta in i tvättstugan. Så fort jag fick tag i henne...
2
Svar
20
· Visningar
10 851
Senast: Shaadoow
·
J
Övr. Hund Jag har en korthårig chihuahua. Min sambos mamma är allergisk mot hundar och katter, brukar bli riktigt dålig, men vissa hundar har...
Svar
5
· Visningar
23 473
Senast: Johanna-79
·
Övr. Hund hoppas tråden ligger rätt! En del av er kanske vet att jag har gått och blivit mamma alldelens för tidigt. Jag och min dotter ligger...
2
Svar
30
· Visningar
2 700
Senast: Mynta2
·
Övr. Hund Vänder mig nu till er gott folk. Min hjärna står tom och jag behöver ett riktigt snyggt namn till min kommande valp. Har hur många som...
Svar
10
· Visningar
1 151
Senast: Zizzy
·
F
Övr. Hund min hund har utan anledning vad ja vet börjat tugga på sitt öra när han inte har något att göra, aktiverar honom lagom mycket vad ja...
Svar
2
· Visningar
1 062
Senast: Duvan
·
C
Övr. Hund Oh - nej! Skulle köpa mer foder till hunden idag och riktigt ladda upp förrådet för sommaren. Slut! Tillverkaren har lagt ner...
Svar
9
· Visningar
1 041
Senast: Yrja
·
Övr. Hund Min stora hund på snart tre år löper nu, man märker ju när det är på väg med tanke på hennes humör blir annat och att hon blir svullen...
Svar
3
· Visningar
1 044
Senast: simba_112
·
T
Övr. Hund I samband med världsutställningen så ska inte mindre än 3 hundar ha dött på båten över. Inne på själva utställningen så ska också en...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 427
Senast: LIA
·
L
Övr. Hund Jag har en tik hemma som för ett par veckor sedan började med ett allergifoder.Vi har gjort ett par utredningar hos vetrinär,men ännu...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 816
Senast: Tora
·
M
Övr. Hund Jag har en egen hane som är 2 år och för två månader sedan fick jag även ta över en tik som är 9 månader. Precis efter jag fick ta över...
Svar
2
· Visningar
822
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Jag är väll inte den som är aktiv här på hundforumet, men gillar att spana runt här iaf... men tar mig friheten ändå att posta en...
Svar
10
· Visningar
1 139
Senast: movi
·
Övr. Hund tiken fick valpar inatt och hetsig som jag är har jag redan börjat fundera på namn. Vi har redan pratat om att vi vill ha ett Harry...
Svar
8
· Visningar
2 443
Senast: mandaaa_
·
Övr. Hund Fick ett telefonsamtal från en bekant igår,om frågan om det var farligt! Hennes 5-mån valp hade ätit upp en levande mördarsnigel...
Svar
9
· Visningar
4 610
Övr. Hund För att ta det kort: Idag var jag handler åt en hund på en stor utställning. Denna hund har överbett. I rasstandarden står det "Bettet...
Svar
19
· Visningar
3 903
Senast: Ferrari
·
A
Övr. Hund Vår blandis Tyson. Nån som kan gissa raserna. Är minst fyra stycken.:o
Svar
1
· Visningar
719
Senast: Saybia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka