Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund Undrar över en hundras. En jättestor svart hund med mycket päls, liknar närmast en björn. :eek: :D Ser nämligen en sådan rätt ofta i...
Svar
2
· Visningar
682
Senast: snitsig
·
Övr. Hund apporteringarna funkar, så nu tar vi tag i nästa projekt. allt är dåligt. farten är låg och ojämn, han tar steg i ställandet och lägger...
Svar
18
· Visningar
1 356
Senast: IrishDraft
·
Övr. Hund Någon här som ska dit med sin vovve? Jag ska inte ställa,men jag ska dit och titta tänkte jag(bor ju i stan),hade planer på att...
Svar
7
· Visningar
720
Senast: Wicked
·
H
Övr. Hund När jag funderar över vilka mentala egenskaper jag vill ha i min nästkommande hund, så landar resultatet i princip alltid på...
Svar
7
· Visningar
1 705
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Nu så har våran lilla sötnos äntligen anlänt till våran familj!:bump: det är en bluenose,amstaff,sååå vacker:laugh: Men så var det ju...
Svar
11
· Visningar
2 831
Senast: Cappis
·
M
Övr. Hund Ja, eller nåt åt det hållet.. Jag har märkt att det finns väldigt gott om folk här på Buke Hund sdom pysslar med olika former av...
Svar
16
· Visningar
1 227
Senast: -Smultron-
·
I
Övr. Hund hej, undrar hur ni tränade när ni lärde hunden "stå" våran hund är 3 år nu har alltid varit duktig och gör det mesta för lite godis :p...
Svar
8
· Visningar
1 549
Senast: isan_love
·
Övr. Hund Vi ska på bröllop i augusti i danmark och blir borta 1 vecka. Hade ordnat allt med hundvakt och så, men nu har deras arbetstider ändrats...
Svar
6
· Visningar
2 104
Övr. Hund Nu har vi äntligen smält att vår lille valp har kommit hem till oss. Han är jätteduktig och kissar + bajsar utomhus. 1 olycka har hänt...
Svar
14
· Visningar
1 228
Senast: Terja
·
T
Övr. Hund Har varit en doldis här på hund länge. Men nu kliver jag fram. Tofslan ska blir hundägare om en månad! En åtta månader gammal chihuahua...
Svar
6
· Visningar
982
Övr. Hund För de bilder som vi tycker är extra bra, fångade i rätt ögonblick och som vi vill visa upp på våra fyrfota vänner. Börjar med denna...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
6 962
Senast: Rammstein
·
N
Övr. Hund Jag har nu börat träna lydnad med min 2 åriga malle/schäfer tik (bara hemma :) för våran egen skull) .. då hon fått vara lite åt sidan...
2
Svar
38
· Visningar
2 094
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Det är ju Schäfer SM där 21-27 juli. någon som ska dit? Jag har också hört att dom brukar ha Rottweiler SM, någon som vet när den är...
Svar
1
· Visningar
654
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Alla andra gör ju så fina trådar om sina ny tillskott i familjen, så jag får väl göra en liten om min lilla råtta. :D Hämtade henne i...
2
Svar
33
· Visningar
2 279
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund Ringde och beställde tid hos vet idag för besikting av lilla vovvan, försäkringsbolaget ville tydligen ha det för att jag skulle få...
Svar
6
· Visningar
904
Senast: Haukur
·
Övr. Hund Jag fick ta över en hund som hade vissa beteende problem. Har arbetat ett tag och hunden har varvat ner och gjort enorma framsteg...
2
Svar
28
· Visningar
2 304
Senast: kotten
·
I
Övr. Hund hej, jag undrar om det är någon som har erfarenhet av att bygga hundskrindor? :) Jag har nämligen tänkt vara lite händig och ekonomisk...
Svar
3
· Visningar
9 122
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Att hon skäller när någon är på dörren är ok, med tanke på ras är det ju en sån sak man får räkna med. Men hon skäller på allt. I...
Svar
17
· Visningar
8 064
Senast: doglover
·
Övr. Hund Nu blir det en till Klotråd här men den kanske godkänns ändå. Jag har två frågor om kloklippning så jag hoppas det fins någon duktig...
Svar
10
· Visningar
1 445
Senast: Haukur
·
A
Övr. Hund Varför har man sin hund lös när man vet att den sticker om h*n ser något intressant? Blev så arg nu. Grannen längre bort har en golden...
Svar
6
· Visningar
880
Senast: KungTulle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka