Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Finns det något snabbt och enkelt sätt att kolla upp vilka hundar i en stamtavla som är röntgade? Om jag tex vill leta HD-röntgade...
Svar
3
· Visningar
733
Senast: Dorro
·
Övr. Hund Måste vara hur många som helst här inne som har samma bekymmer som jag har:D Jag ska flytta och håller på att sortera, jag älskar...
Svar
8
· Visningar
1 152
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Nu är det en timma kvar tills vi ska vara hos veterinären. Mirrisen har ätit grillad kyckling, något hon älskar. Bakbenen är svaga och...
2
Svar
29
· Visningar
5 445
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Jag behöver åka och köpa ett schampo till min hund och jag vill inte lämna honom i bilen + att det inte finns någon som kan passa honom...
2
Svar
20
· Visningar
5 888
Senast: Breakdown
·
L
Övr. Hund Väljer att skriva under anonymt nick... Det är så att jag har 3 hundar, en på 4 år en på 6 år och en på 7 år. Jag har alltid haft så...
2
Svar
33
· Visningar
2 242
Senast: ako
·
F
Övr. Hund Jag blev inspirerad av PIRU´s Blondie tråd.:angel: Sitter o söker på min vovves stamtavla och kommer så långt så långt tillbaka 1908...
Svar
7
· Visningar
1 075
Senast: funlight
·
Övr. Hund Det är nu drygt en månad sedan jycken somnade in. Jag saknar honom fruktansvärt som ni ju förstår, men detta "hindrar" mig också i...
Svar
9
· Visningar
1 148
Senast: Rie
·
Övr. Hund Någon som har erfarenhet av en Bullterrier här inne ? Som redan skrivit så planeras här en ny vovve om något år. Jag har inga...
2 3
Svar
45
· Visningar
7 705
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Förra veckan tog min bror bort sin golden hane som hade blivit hela 10 år och dålig i lederna. Brors 2 andra hundar är dock friska 6 år...
Svar
3
· Visningar
673
Senast: Ammon
·
Övr. Hund I morgon ska jag besöka min första utställning på flera år. Har inte samvete nog att låta bli när den går i min hemstad och jag ändå ska...
Svar
7
· Visningar
929
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund Bor hemma hos mina föräldrar över sommaren och där bor deras 14-åriga westietik Maya också. När hon var ung var hon en väldigt kaxig dam...
Svar
2
· Visningar
716
Senast: martha
·
V
Övr. Hund I slutet av Juli ska jag hæmta hem en liten eng.settertik och har nu beslutsångest nær det gæller namnval. Hon ær vit med lite svart på...
2
Svar
22
· Visningar
2 013
Senast: Novanna
·
Övr. Hund Dessa Bulldog valpar var alla tagit upp runt barnen, andra hundar, Det är mest inbjudande och rolig fylla. Dessa killar är våra barn vi...
Svar
1
· Visningar
721
Övr. Hund Efter helgen finns här en till hund, som vi har stora förhoppningar om i älgskogen nästa år och framåt :) Har bara en bild ännu, men...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 550
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Hur nogrant är det med färg och stickelhår och sånt? Min kille har några ärr som resulterat i vita stån vid ögat, bakom örat och på...
Svar
1
· Visningar
885
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund Jag undrar hur alla ni gör med era hundar på dagtid. * Lämnar ni dem ensamma? Hur länge i så fall? * Har ni med dem på jobbet? Om...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 926
Senast: jemeni
·
Övr. Hund En hund som jag nästan känner har blivit dödad av en annan hund i Malmö. Den dödade hunden hette Nikki och var en foxterrier. Han...
2
Svar
23
· Visningar
2 152
Senast: Fiffi1
·
T
Övr. Hund Hej! Undrar om det är fler här som har Dvärgpinscher? Vore kul att höra lite om andras, hur dom är i sättet osv. Min är 7,5 är...
2
Svar
32
· Visningar
7 138
Senast: confetti
·
Övr. Hund Jag håller på att ensamhetsträna min tik och hittills har det gått kanonbra att lämna henne upp till 30 min. Inga klagomål från...
Svar
4
· Visningar
925
Senast: Haukur
·
Övr. Hund Ska bli intressant vilken ras det är. jag kan ju tänka mig :angel: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2873283.ab
4 5 6
Svar
110
· Visningar
7 573
Senast: boccia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundrelation
  • Uppdateringstråd 31