Engelsk Bullterrier ? Annan ras ?

Sv: Engelsk Bullterrier ? Annan ras ?

Labbar som ska passa för både arbete och utställning!

Ha, ha, jag köpte oxå det hela med hull och hår :), inte minst med tanke på rubriken, då väl Zaga är Engelsk Bullterrier (tänkte att du funderade på en till av samma sort) och att det efter GD stod "fortfarande aktuellt" (eller liknande), och då tänkte jag att du kanske ville ge den rasen att nytt försök.

Så tokigt det kan bli :)!!

Zaga är en Staffordshire Bullterrier :) och någon mer GD lär det aldrig bli ..

Haha, ja det bli bra tokigt när gamla trådar kommer upp igen ..

Har inga egna erfarenheter med rasen, men jag känner en som har en Engelsk bullterrier. Hon tränar agility med den, och det funkar superbra! Dessutom känner hon en person som tävlar agility med sina Bullterriers, på hög nivå med stor framgång. :laugh:

Tack för ditt svar.

Tråden är dock gammal och nu har jag en Staffordshire Bullterrier istället :)

Liknande trådar

H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 487
Senast: Bulldoozer
·
Hundavel & Ras Jag är på jakt efter den perfekta rasen till mig och tänkte höra om ni kanske har något tips på vägen. Jag har skannat av de flesta av...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
30 331
Senast: Åsa A
·
Övr. Hund Efter att min gamla hund gick bort för snart 2 år sedan har nu suget efter en ny hund infunnit sig. Jag hade tänkt att i god tid börja...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 372
Hundavel & Ras Min mamma är nu sugen på att skaffa hund igen, men är osäker på vilken ras hon vill ha och är inte så haj på internet så jag tänkte att...
2
Svar
23
· Visningar
3 065
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Vad gör vi? Del CCIX
  • Halvautomatiska vapen?