Sv: Nytillskott på ingång
Du behöver inte känna dig ensam, jag läste inlägget på samma sätt.
Eftersom Gnist pysslar med avel så är det ju naturligt att hjärnan gör denna tolkning innan man hinner läsa ordentligt.
Hur jag i morse kunde få en artikel i DN att säga att kronprinsessan Victorias födelse dag är en av de få dagar som kungen inte möter sina undersåtar i slips; "- Det gör han ju inte ens i älskogen", är mer en gåta.
Jag som vare sig är royalist eller egentligen särskilt pryd hann reflektera över DN:s påstående som väl taffligt och ett slag under bältet, trots att jag vet att DN ofta tar ställning mot monarkin.
Väldigt OT i en hundtråd. Och jag gratulerar Gnist till nytillskottet. Hoppas att hunden ger lycka i alla typer av skogar i framtiden!
Jättesöt valp men jag måste säga..älgskogenfick jag till något helt annat först och började fundera på om han skulle gå i avel så snabbt
![]()
Du behöver inte känna dig ensam, jag läste inlägget på samma sätt.
Hur jag i morse kunde få en artikel i DN att säga att kronprinsessan Victorias födelse dag är en av de få dagar som kungen inte möter sina undersåtar i slips; "- Det gör han ju inte ens i älskogen", är mer en gåta.
Väldigt OT i en hundtråd. Och jag gratulerar Gnist till nytillskottet. Hoppas att hunden ger lycka i alla typer av skogar i framtiden!