Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Igår började jag och min dvärgpudeltik på viltspårkurs! :banana: Det blev två korta (ca 25 m) välblodade spår rakt in i obanad...
2
Svar
29
· Visningar
2 285
Senast: Isis2
·
L
Övr. Hund Ska visa min valp för första gången i mitten på september :eek: jag har varit och tittat på 2 utställningar för att försöka lära mig hur...
Svar
17
· Visningar
1 085
Senast: Flo-Jo
·
G
Övr. Hund Han är bara 7 veckor i morgon och hans tänder känns som en piraya. Här var han inte så morsk inte, den lille. Han skulle bara...
Svar
10
· Visningar
1 332
L
Övr. Hund Ni som har brukshundar kanske kan hjälpa mig med lite svar på dessa frågor: * Måste man göra MH innan man gör MT? * Kan man...
Svar
5
· Visningar
845
Senast: Teah
·
Övr. Hund Det har i och för sig stått i tidningen i morse och det var på nyheterna igår kväll, men jag vill ändå passa på att varna. Jag var...
Svar
4
· Visningar
1 040
Senast: Kalinsi
·
Övr. Hund Jag skulle behöva tips på någon hundras.. den ska vara: *en snäll hund. *behöver inte lika mycket motion som vissa andra hundraser...
2
Svar
37
· Visningar
2 430
Senast: snurran
·
Svar
5
· Visningar
2 444
Senast: snurran
·
N
Övr. Hund Har blivit med en 2-årig omplaceringstik av rasen Beauceron. Hon är en helt underbar individ men jag vill att vi ska utvecklas...
Svar
3
· Visningar
814
Senast: Nobbeled
·
Övr. Hund Nu har vovvsan löpt i 3 veckor på fredag (från första blodet). Hon blöder fortfarande och jag vet att hon har/är varit parningsvillig...
Svar
9
· Visningar
3 546
Senast: Apollo
·
Övr. Hund Jag måste fråga er som beställer en valp, hur kan ni veta att just den valpen och ni själva kommer att ha en bra personkemi? Jag har...
Svar
1
· Visningar
685
Senast: Milosari
·
S
Övr. Hund Har tänkt kastrera min DSG hanne och undrar lite om hur det går till m.m. Får hunden stanna kvar efter operationen eller kan den åka...
Svar
1
· Visningar
694
Senast: Zizzy
·
A
Övr. Hund Efter en hund har blivit parad, Löper tiken då fortfarande efteråt tills löptiden är slut?
Svar
3
· Visningar
678
Senast: Lupin
·
Övr. Hund Ja,min 23-åriga dotter var iväg och köpte en valpis,och jag måste bara visa bilder på sötingen!
Svar
13
· Visningar
1 209
Senast: Apollo
·
Övr. Hund Tillbringade söndagen på Falsterbo som många andra häst människor så var vovven med (Jack Russel tik 1år). Men jag blev smått...
2
Svar
21
· Visningar
2 143
Senast: CeciliaW
·
A
Övr. Hund Om man parar en, tex(BARA ett exempel nu folk): Rottweiler och en rottweiler. Men så tjuvparas den rottweilern med en Dalmatin...
Svar
9
· Visningar
1 227
Senast: Ayumi
·
G
Övr. Hund Jag har lite frågor om hundar och mer specifikt Chihuahua. Jag har aldrig ägt en hund och har lite till nästan ingen erfarenhet av...
Svar
5
· Visningar
4 760
Senast: Vilsa
·
Y
Övr. Hund Vad ger ni era hundar för foder? Motivera gärna varför ni har valt just det. Vad hamnar ni på för kostnad i månaden?
2
Svar
35
· Visningar
4 664
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Vad får ni ge för kastrering där ni bor? Är det billigare utomlands? typ norge? Jag ska kasterera vår bastard,tik ca 20 kilo och...
2
Svar
32
· Visningar
9 496
Senast: lilstar
·
Övr. Hund ja, precis som frågan lyder. Jag letar och letar efter bilder på sådana på nätet och hittar bara korthåriga. Scäferblandningar hittar...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 778
Senast: Gnist
·
Övr. Hund ja, vi har ett problem här hemma... Hailee är tydligt deppig... Jag jobbar hela dagarna, men husse är hemma med Hailee... Husse och...
Svar
1
· Visningar
775

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundrelation
  • Akvarietråden V
  • ”Hund” 2005-2010

Hästrelaterat

Tillbaka