Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Nu har det gått 2 veckor sedan vi bestämde att våran 12.5åriga hund fick somna in.Saknar han så mycket.. Men vet att han har det bättre...
Svar
6
· Visningar
870
Övr. Hund Om allt går som det ska så är vi ägare till en Subaru Outback i mitten av nästa vecka. För jyckens trevnad vill vi köpa tonad film...
2
Svar
20
· Visningar
3 792
Senast: movi
·
Övr. Hund Jag läste om någon som ger det fodret på ett annat forum, men hittar inte så mycket info. I stort sett hittar jag bara en nätaffär som...
Svar
1
· Visningar
1 168
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Såå drygt o vänta. Min vovve var beräknad att valpa den 22e men nu har d gått 3 dagar till.. Det hets-äts o flämt, flås men inget mer...
Svar
9
· Visningar
1 326
Senast: Hedwig02
·
F
Övr. Hund Min hund är lite lite smått knepig för tillfället, han äter bara enbart när man matar honom..ställer man fram skålen med mat så skäller...
Svar
18
· Visningar
9 674
Senast: Armani__
·
Övr. Hund Hekta 'Aska' uppställd
Svar
0
· Visningar
132
Senast: CA
·
Övr. Hund Tara simmar/leker i vattnet
Svar
0
· Visningar
123
·
Övr. Hund Hundarna på simtur
Svar
0
· Visningar
107
·
Övr. Hund Taget innan hon hoppade i
Svar
0
· Visningar
108
·
Svar
0
· Visningar
101
·
Svar
0
· Visningar
102
·
Övr. Hund Skopar in vatten :D
Svar
0
· Visningar
91
·
Svar
0
· Visningar
130
·
Svar
0
· Visningar
146
·
Övr. Hund Käkar hallon :)
Svar
0
· Visningar
107
·
Övr. Hund Usch och fy. Leia har fått i sig giftalger. Hon är med mamma på landet och sprang ner till havet för att dricka. Bara det att under...
Svar
2
· Visningar
795
Senast: Syrsa
·
H
Övr. Hund Ja, den frågan ställer man sig ju lite då och då. Men nu är den mycket motiverad för min del. Mira har börjat uppföra sig...
Svar
16
· Visningar
1 255
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Jag tänker bygga en inhängnad åt min hund. Hur högt stängsel bör man ha åt en rottweiler ?
2 3
Svar
58
· Visningar
7 307
Senast: LIA
·
Övr. Hund Chivas älskar att springa, det gör inte matte. Så inspirerad av den hundviskande mannen har nu 1500:- investerats i ett par inlines...
Svar
7
· Visningar
1 104
Senast: Sol
·
Övr. Hund labben började klia sig för ett par veckor sedan och jag provade att ta av scaliborhalsbandet. jag tycker att kliandet har avtagit och...
Svar
3
· Visningar
1 009
Senast: Missel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka