Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund Jag fick ta hand om en tik för att ägaren hade problem. Jag hade redan en hanhund och bara en vecka efter jag tagit henne löpte hon för...
Svar
18
· Visningar
7 735
Senast: Grana
·
Övr. Hund Familjemedlemmar tänker köpa hund, deras första! Dom är 27 år, hon är uppvuxen på bondgård med "gårdshund" men i övrigt har dom ingen...
2
Svar
33
· Visningar
2 170
A
Övr. Hund Var hemma hos en kompis idag å fotade hennes ca femveckors söta DP valpar:love: Det fanns bara en hane kvar, inte utan att man blev...
Svar
5
· Visningar
896
Senast: attempt
·
Övr. Hund Behöver nya tips på lekar jag kan underhålla min snart 13veckors goldenvalp med! :) Just nu är favoriten när jag lägger en godis i en...
Svar
8
· Visningar
2 677
Senast: Syrsa
·
Övr. Hund Det här var det konstigaste! Låg alldeles nyss med vovven i famnen, med min arm (upptäckte jag sedan) alldeles under rumpan, själva...
Svar
5
· Visningar
14 589
Övr. Hund Tänkte höra lite om era erfarenheter och höra vad ni tycker skulle vara en passande hund till mig.. Mina "krav" liten till...
Svar
14
· Visningar
1 233
Senast: linnsan
·
D
Övr. Hund I dag gick det inte längre. Så hon fick somna in. :cry: Hon har dock varit den mäst undernbara hund min lilla Gose gris. :love:
Svar
4
· Visningar
929
Senast: Ciindy
·
Övr. Hund Är det nu för fauven.. Han ska ju ställas ut på lördag och är väldigt envis med att ha nosen i backen :devil: Nog för att det är...
Svar
8
· Visningar
879
Övr. Hund Funkar det att tempa hunden (i baken givetvis) med en muntermometer för människor? Tänkte, visar den rätt?
Svar
6
· Visningar
2 589
Senast: jassica
·
A
Övr. Hund http://www.bestofblocket.se/bilder/fullsize.php?v=blocket_133.jpg :rofl:
Svar
8
· Visningar
1 108
Senast: Bellini
·
Övr. Hund Mina föräldrar har en valp som nu är ca 5 månader. Han håller på att få nya tänder och blöder från tandköttet där en tand är påväg. Han...
Svar
1
· Visningar
1 701
Senast: fonen
·
Övr. Hund Vi har hittills varit väldigt skonade från dessa små äckelkryp. Fast vi verkar ha flyttat in i deras hemkommun. Vilket medel är bäst?
Svar
12
· Visningar
1 470
Senast: Ishtar
·
Övr. Hund Var på östermalm i sthlm och fick då höra en lite rolig diskuss mellan en biffig kille och en "östermalmsdam". Killen hade en ung...
Svar
2
· Visningar
745
Övr. Hund Har ni det? :) Jag håller på att iordningställa en kalender till Chico här och behöver lite inspiration! Jag gör en månadskalender...
Svar
1
· Visningar
631
Senast: kantarellen
·
Övr. Hund Fick ideen av vad skulle ni aldrig döpa er hund till. Ingen behöver ta illa upp, detta är ju högst personlig och är inget påhopp och...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 746
Senast: Wicked
·
Övr. Hund Vilka människor......... Papillon Västra Götaland 27 juli 10:16 En renrasig med stam, ca 1½ år. Vi tog henne som...
Svar
11
· Visningar
1 271
Senast: doglover
·
L
Övr. Hund Hade en diskussion tidigare ikväll, huruvida de var bättre att ha en långsam hund på apportering- än en snabb hund som tuggar...
Svar
7
· Visningar
1 480
Senast: Jeeves
·
F
Övr. Hund Jag är en riktig hundmänniska och har velat ha en egen hund så länge jag kan minnas, och nu äntligen är det dags! :banana: Men då jag...
Svar
8
· Visningar
861
Senast: Ciindy
·
Övr. Hund jag satt och funderade här ett tag nu.. jag kikade runt på lite foder och jämförde analyserna. jag ger mina hundar klass som...
2
Svar
23
· Visningar
2 881
Senast: Nominous
·
Övr. Hund Man lär sig mer och mer för varje hund man har sägs det. Men man får också andra problem med alla hundar, har man märkt :o Focus har...
2
Svar
30
· Visningar
2 466
Senast: soma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka