Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund Ja, en ganska så meningslös tråd, jag vet...men hur håller ni i kopplet när ni är ute på promenad? Ihopknöcklat? Ringlat, Släpnde...
2
Svar
24
· Visningar
1 943
Senast: BuenoBull
·
Övr. Hund Var på en gård idag där de hade två underbara hundar. Tyvärr fick jag aldrig tillfälle att fråga efter rasen, men tänkte ta hjälp av er...
2
Svar
36
· Visningar
9 431
Senast: Jessie14
·
Övr. Hund Som rubriken lyder:Vad kostar en hältutredning på klinik? Kan vara bra att veta då jag var nära på att åka på det med min vovve då den...
Svar
5
· Visningar
2 018
Senast: lis
·
D
Övr. Hund hej! Jag vill ha en till hund :D Den ska vara väldigt lättlärd, ha en bra nos, gilla att simma. Jag kommer använda den till lydnad...
Svar
14
· Visningar
1 109
Senast: dog_whisperer
·
Övr. Hund Har inte hittat någon tråd om det här så jag skapar en egen! Skulle vara kul om alla kunde dela med sig av sina roliga hundbilder :bump...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
7 419
Senast: escodobe
·
N
Övr. Hund vi har en liten 14 årig golvmopp hemma, och hon har otroligt torr nos, bara uppe på lixsom >,< samma med trampdynorna.. och nosen är typ...
Svar
5
· Visningar
6 443
Senast: Glimfeather
·
Övr. Hund Min mormor och morfars ena hund :laugh:
Svar
2
· Visningar
724
Senast: Tviggy1081
·
J
Övr. Hund Vi tog ju åt oss en omplacering hanne med dålig bakrund,saken är han är hel go, Problemet är att han tål inte andra han hundar plus att...
Svar
5
· Visningar
875
Senast: jojjogalopp
·
Övr. Hund Min vovve började halta igår, och jag trodde först att det var något allvarligt. Nej då, hon har bara ett litet jack i ena trampdynan...
Svar
8
· Visningar
2 201
Senast: doglover
·
Övr. Hund Åh, blir så less på hunden! Min kille har en schäfer (stavning) lapphund blandning. han har bott i hela sitt liv på en bondgård och nu...
2
Svar
26
· Visningar
4 681
Senast: xaheena
·
L
Övr. Hund känner du någon som är allergisk mot pälsdjur? Så du vet hur jobbigt det kan vara... Både min syster och moster är det, min syster har...
Svar
5
· Visningar
1 071
Senast: LagottonRocky
·
L
Övr. Hund Jag har fått en säck chappy. Är det ett bra foder? annars ger jag hundarna high energy chicken and rice. fast det gillar de inte så...
Svar
3
· Visningar
868
Senast: lundborg
·
Övr. Hund Vi har i många år funderat på att skaffa hund men känt att vi inte varit riktigt mogna för jobbet det kräver. Dock har funderingarna...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 023
Senast: Mysgrisen
·
P
Övr. Hund Har du alltid hunden på vänster sida? Om inte, när hunden byter sida, gör den det framför dig eller bakom?
Svar
15
· Visningar
1 188
Senast: Disen
·
Övr. Hund Min älskade hund blev påkörd igårkväll.. :cry: Känns så himla hemskt. Min underbara fantastiska Måjje... :cry: Livet är...
2
Svar
20
· Visningar
2 017
·
L
Övr. Hund Efter att läst tråden "Seriöst, vilken annons" så kom jag att fundera på en sak. Om man har en tik, friröntgad och testad på alla sätt...
Svar
18
· Visningar
1 318
·
F
Övr. Hund Har funderat ett tga på att investera ett kennelnamn. Inga planer på några valpar under en längre tid. Tänkte ändå börja någonstanns...
Svar
7
· Visningar
1 973
Senast: boccia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈