Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Övr. Hund Om du är tjej, var storleken viktig för dig när du valde hund? Känner du dig säkrare när du har en stor hund jämfört om du skulle ha...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 279
Senast: kramcrazy
·
Övr. Hund Hej :) Igår upptäckte mamma att våran (mormors) golden hade ett sår mitt på huvudet, ett på sidan om käken och ett under ett öra. Det...
Svar
2
· Visningar
795
Senast: AnnaJL
·
Övr. Hund Våran portis träffade sin whippetkompis i kväll. Har du fått en elstöt, kompis? Hjääälp! Ät inte upp mig!! Haha! Du kan...
Svar
10
· Visningar
986
Senast: squarepants
·
Övr. Hund Jag blir tokig! Häromdagen föddes min kommande hund, och detta ska då vara en B-kull. Jag måste bara säga att det är nog världens sämsta...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
17 751
Senast: tott
·
Svar
31
· Visningar
5 790
Senast: Syrsa
·
F
Övr. Hund har jag uppfattat rätt om man ska göra andra vaccinationen 6 månader efter första? så sa vår hunduppfödere i alla fall.... vi hade en...
Svar
5
· Visningar
733
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Jag satt nyss och funderade på hur kul jag tycker det är att se vanliga sällskapsraser som tävlar lydnad. Började då fundera på om det...
Svar
11
· Visningar
1 203
Senast: Bismark
·
T
Övr. Hund Hur skall man få reda på var det hålls tävlingar/uppvisningar någonstans?! Tycker det är så roligt att se på! Förhoppningsvis kan vi...
Svar
2
· Visningar
854
Senast: Texas
·
Övr. Hund Eller..Jo,det är en hund,på dryga kilot.. För tillfället en korsning piraya/pitbull.. Skenet bedrar när man ser bilderna,då ser hon...
Svar
9
· Visningar
1 053
Senast: smasch
·
Övr. Hund hjälp alla bukare!! är det någon idé att försöka få sin hund omplacerad via hundstallet i stockholm? tog precis hem min hund från den...
Svar
1
· Visningar
899
Senast: Haukur
·
M
Övr. Hund Min tolvveckorsvalp är inte rumsren än eftersom jag nästan nyss köpt honom. Han sover mellan 00.00 och ca 05.00-06.00. Då går vi ut...
Svar
15
· Visningar
20 130
Senast: liten82
·
Övr. Hund Någon som har provat de här: http://www.ovulationpads.info/ Jag är intresserad och tycker det verkar smidigt att kunna testa...
Svar
3
· Visningar
6 954
Senast: Anol
·
S
Övr. Hund Hej alla hundvänner! Jag skulle mycket gärna mottaga alla goda råd vad som gäller och hur jag bäst ska sköta valpuppfödning - det...
Svar
13
· Visningar
6 005
Senast: Anol
·
F
Övr. Hund våran 7 månader gamla blandras tik (labbe, schäfer) äter eller dricker inte en fjärdedel så mycket som hon borde. vi har precis gått...
Svar
7
· Visningar
1 022
Senast: Angua
·
Övr. Hund Ni som vet och har erfarenhet: finns det någon minimilängd på pälsen för att det ska vara "lönt" att ställa ut hunden? :confused...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
13 543
Senast: Winni
·
Övr. Hund Jag är på jakt efter ett bra sele till en pälshund, en liten bichon frisé, någon som har tips? Önskemålet är minimalt pälsslitage, då...
Svar
4
· Visningar
969
A
Övr. Hund Hej! Nu har jag bestämt mig vad jag ska ha för andra hund, en golden! :laugh: - Har sett att det finns goldenägare här inne och skulle...
Svar
7
· Visningar
3 397
Senast: flugskit
·
Övr. Hund Vad less jag blir på att läsa om sådant här :crazy: http://allehanda.se/avdelning/kramfors/29995...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
6 355
Senast: Disen
·
Övr. Hund Jag har förstått att vissa ogillar Ceasar Milans metoder men jag fattar inte varför, kan ngn av er kloka hundägare förklara vad han gör...
Svar
5
· Visningar
848
M
Övr. Hund Sorry, här kommer ytterligare en skryt-tråd från mig, men jag kan inte låta bli:D Idag hände det som jag inte ens vågat föreställa...
2
Svar
33
· Visningar
2 721
Senast: liten82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve