Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Kan erkänna att jag har en massa fjärilar i magen. Var i söndags till hundklubben och skulle anmäla mig till lynadklass 1, när vi...
Svar
11
· Visningar
1 021
Senast: kantarellen
·
Övr. Hund Jag har en lättfödd kastrerad hanhund på ca 28 kg. Jag har haft problem med att han ätit allt han kommer över med stor frenesi. Han...
Svar
4
· Visningar
852
Senast: pernilla_s
·
Övr. Hund Ska anmäla min tax till utställningen i Kongsvinger. Är det ngt speciellt man ska tänka på när man visar i Norge? Är det stor skillnad...
Svar
9
· Visningar
1 545
Senast: elmelts
·
H
Övr. Hund Läste på skk om olika grader: A= normala B=normala C=lindrig D=måttlig E=höggradig Men vad e då skilnaden på A och B? Man bör...
Svar
11
· Visningar
1 136
Senast: Grana
·
S
Övr. Hund Någon som vet vart man kan köpa klicker till sin hund ? :laugh:
Svar
2
· Visningar
676
Senast: Sheltie
·
Övr. Hund Räknas detta som stackel?? Slog på TVn idag och fick se reklam för en DVD, där detta halsband ingår.... Helt klart stackel tycker jag...
Svar
4
· Visningar
949
Senast: fonen
·
P
Övr. Hund Min lilla tjej ska föda om ca 2v (19/8) är sååååå nervös:crazy: Det är 4-5 valpar enligt ul:rofl::love: Det är min och hennes första...
Svar
4
· Visningar
1 262
Senast: Trani
·
Övr. Hund Va ju o ställde Valpis i Svenstavik den 2/8 ... Nu till detta... jag ser inte vad det står :o Nån som vill hjälpa mig? :)...
Svar
8
· Visningar
673
Senast: flickancarra
·
Övr. Hund Har en valp på snart fem månader. För drygt en vecka sedan var han ute med mamma och lekte med ett par andra hundar på en åker, blev...
Svar
4
· Visningar
828
Senast: BuenoBull
·
S
Övr. Hund Vi har en golden på 3 1/5år och en tollare på 2 år. Tollaren har under det senaste halvåret börjat morra hysteriskt åt golden när hon...
Svar
7
· Visningar
2 720
Senast: slayer
·
I
Övr. Hund Hej En kompis till mig ska skaffa ny hund, en jämte. I stamtavlan finns en hel del chamions, det jag undrar över är just denna...
Svar
2
· Visningar
1 536
Senast: Ida Laigar
·
Övr. Hund Är det ngn mer än jag som har en extremt "mattesjuk" hund? En av våra hundar blir så intensiv när jag är hemma att det nästan är lite...
Svar
9
· Visningar
1 348
Senast: Alindra2000
·
K
Övr. Hund Har precis fått min första valp och nu har jag lite frågor om vaccineringarna... Efter vad jag har läst ska valpar vaccineras vid 8 och...
Svar
7
· Visningar
908
Senast: kotten
·
L
Övr. Hund hej. fick just reda på att min kompis brors hund har sprungit bort och vart borta sen 16.00 idag vid telefonplan i stockholm Kommer...
Svar
14
· Visningar
1 398
Senast: Tie
·
L
Övr. Hund Hej på er! Jag har en helsprallig Cavaliertik på ca 1 år. Jag letar efter ngn med hund som är intresserad av att en gång i veckan...
Svar
2
· Visningar
662
Senast: Toviie
·
Övr. Hund Jag är en tjej på sjutton år och som nog en del av er vet så sitter jag i rullstol. Ju äldre man blir desto mindre vill man ju vara i...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 709
Senast: LIA
·
Övr. Hund jag har ju startat tråd om att jag ville ha en basset hound, och nu har jag en liten bebis;) Hon är snart 5 månader, och en riktig liten...
2
Svar
22
· Visningar
2 344
Senast: jassica
·
J
Övr. Hund Har ni råkat ut för "hundrasism"/fördomar mot er hundras? Det gör jag nästan dagligen! :( När jag är ute med min chihuahua på...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 085
Senast: tinissen
·
Övr. Hund Tog med en av valparna på hallonplock idag.. Mycket att lukta på Och mycket att titta på Efter någon timme var det...
Svar
4
· Visningar
1 029
Senast: Gnist
·
T
Övr. Hund Tycker ni det är bra eller dåligt att hunden får använda en klövjeväska? Min collie använder en ibland, jättelätt, och man märker...
2
Svar
25
· Visningar
2 002
Senast: Kimz0r
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka