Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

B
Övr. Hund Finns det inga som har Schabradorer här?? Har själv en kille på 1 1/2år. Vet dock inte hur man sätter in en bild. Kan ni inte sätta in...
2 3
Svar
49
· Visningar
21 603
I
Övr. Hund Vilka ska dit, vilken dag & ras? :)
Svar
4
· Visningar
718
Senast: Trolltyg
·
Svar
12
· Visningar
8 492
Senast: soma
·
Övr. Hund Hittade detta : http://www.blocket.se/vi/15496111.htm?ca=23_11_s . Visst det är ju bra om man får en hund springande mot en och ens...
Svar
3
· Visningar
773
Senast: samirajohan
·
Övr. Hund VARFÖR kuperade man hundars öron och svansar förr?
2
Svar
36
· Visningar
3 664
Senast: Lady_A
·
Övr. Hund Men hur? Våran tik skulle behöva tuffa till sig lite. Hon har aldrig blivit illa behandlad eller så. Ändå är hon hur harig som helst.
Svar
7
· Visningar
1 456
Senast: iresha
·
M
Övr. Hund Någon här på Bukefalos som har finsklapphund?? Kan ni inte ladda upp lite bilder Här är min kille Daim iallfall :laugh: i...
2
Svar
30
· Visningar
2 843
Senast: Tintomara
·
P
Övr. Hund Happ nu kan man köpa ett kommando-koppel till hunden via TVINS.com, satt å zappa på TV å då kom en reklam-film av en "ny" snubbe som...
Svar
5
· Visningar
991
Senast: barajag...
·
Övr. Hund ... Tyson! Atlas! Mitzi (oavsett stavning)! Vilka namn skulle ni aldrig kunna sätta på en hund? :p
7 8 9
Svar
162
· Visningar
13 672
Senast: Enya
·
E
Övr. Hund Min lilla sötnos har gått och blivit skendräktig brösten har vuxit och är sprängfyllda med mjölk !! :crazy: Hon äter dåligt och har...
2
Svar
21
· Visningar
22 647
Senast: Inja
·
T
Övr. Hund Nu måste ni hjälpa mig lite. Vad ett fodervärdsavtal innebär tycker jag att jag har koll på men vad innebär det att vara delägare till...
Svar
6
· Visningar
1 389
Senast: Trolltyg
·
T
Övr. Hund Jag har en kompis vars ettåriga rottweiler "leker" väldigt hårt med deras mindre (och yngre) hund. Hon har sedan valp stadiet lekt hårt...
Svar
12
· Visningar
1 952
Senast: Haukur
·
Övr. Hund Jag har nog gått igenom varenda ras som finns nu, i jakt på den perfekta rasen för mig och blivande sambon. Vi vill ha en *aktiv...
2
Svar
25
· Visningar
2 793
Senast: Minni-Borg
·
Z
Övr. Hund Vänder mej till er här igen då ni brukar komma med så bra råd. Har nyss övertagit en snart 3 årig terrier kille som inte fått så mkt...
Svar
2
· Visningar
672
·
Övr. Hund nu har jag hjärnsläpp. Vad heter rasen som ser ut som en irländsk setter fast.. svart? :o
Svar
7
· Visningar
1 365
·
N
Övr. Hund Min otroligt bestämda dam schäfer/malle tik på 2 år, har fått för sig att om jag tar tag i hennes nackskinnet (när hon varit stygg...
Svar
5
· Visningar
2 062
Senast: Aliide
·
I
Övr. Hund Nu kommer ju ett antal att tycka jag är töntig säkert, men skitsamma.. Alltså nu menar jag inte agillity utan ren hoppning. Själv...
Svar
1
· Visningar
654
·
Övr. Hund Ja det här när hundarna äter gräs!! Är det som de "gamla" sa att de behöver rensa magen?
Svar
15
· Visningar
1 278
·
Övr. Hund Vilken är den första hundrasen ni tänker på om jag säger : Lydnad: Agility: Viltspår: Älgjakt: Fågel: Skydd: Bruks...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
9 990
·
Övr. Hund Har just varit på promenad i skogen, med min vovve och 2 andra med deras hussar. Rätt som det är hojtar den ena till -...
Svar
10
· Visningar
6 860

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka