Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Några jag känner till har två rottweilers som heter Ilska och Attackera :S
Bamse XD haha asså förlåt dom som har döpt sina hundar till de men ja tkr de låter lite aa XD :P atena e också ett konstigt namn tkr ja XD
namnen på hunden har väl inge betydelse, de e inte namnet du ska älska utan hunden,
, namnen på hunden har väl inge betydelse, de e inte namnet du ska älska utan hunden,
så de du mena, att heter hunden fel så e hunden felande, snacka om att de e dax å tänka om,
namnet har ingen betydelse, om du hatar din hunds namn varför skaffade du den stackarn om du inte klarar av namnet????????
ja bryr mig inte om va min hund heter för mig e hans personlighet som gäller,
ja brydde mig inte om rasen eller nått, huvudaken att han accepterade oss i familjen,
Å andra sidan är det busenkelt att byta namn om man inte gillar det dom har.Hundar lär sig snabbt!
Kommit på ett till som nykommlingen hemma blev kallad för "skojs skull" under helgen av goda vänner, Rejdar, som i rederiet.
Han heter Rider i stamtavlan (bla).
(kallad honom Rejdar så många gånger, att tom jag råkade säga det en gång!)
Nu håller jag på o kallar honom Ipod, gillade det namnet hehe.
Han börjar redan lystra till det, och kallat honom det sedan sju snåret igår.![]()