Jag skulle aldrig döpa min hund till...

Sv: Jag skulle aldrig döpa min hund till...

Orka bry sej.. Jag har konstaterat att jag inte gillar hans namn.. Hans riktiga namn är Skalle-Per. Men jag kallar honom för Chip. Som jag skrev i inlägget till Zizzy.

Han är 8 år och har kallats för chip i 8 år. Jag skulle aldrig kalla honom för hans riktiga namn till vardags. Då jag gjort det är det för att roa nån unge.

Jag äslakr töntiga gammla mänisko namn på hundar :P Typ Bertil xD

ngt jag ALDRIG skulle döpt en hund till är: Tyson:crazy: Zorro, ludde, gillar jag nt heller

Jag vill ha en West highland white terrier hane som heter Hector & en grå bruksschäfer som heter Nova

Min hund hette Breeze när jag köpte. Döpte snabbt om henne... passade ju inte alls.

Skulle aldrig döpa min hund till: Atlas, Tyson, Hero, Simba, Enya mm

Det värsta jag vet är en som har en tax som heter Paris. Allvarligt?!

:eek::mad::cry::p

Exakt VAD är det för fel på ENYA? Va, va, va, va vavava?!

:D

Mina heter Enya, Nadya och Ayla......:angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 790
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 336
Senast: Raderad medlem 147980
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 167
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 827
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Uppdateringstråd 31