Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund Hej alla hundvänner :) Det jag frågar nu kanske är väldigt korkat, men det är något jag har funderar på lääänge. Hur är det...
Svar
15
· Visningar
1 491
Senast: Lady_A
·
Övr. Hund Nu kommer många kurser dra igång sin höst termin och jag är lite nyfiken vad ni gör för övningar? Sitt ligg stanna inkallning...
Svar
4
· Visningar
1 167
Senast: liljekonvall
·
L
Övr. Hund Jag träffade på en dam för ett tag sedan som sa att jag inte skulle klappa min hund på magen för då kunde jag framkalla skendräktighet...
Svar
2
· Visningar
743
Övr. Hund Jag har en 3årig golden tik, det är min första hund, har haft henne sen hon var valp. Hon är världens trevligaste hund, men jag har ett...
Svar
15
· Visningar
19 182
Senast: AnnaJL
·
C
Övr. Hund Är det någon som vet hur rottweilers fungerar med andra hundar av något mindre raser? Har hört att de trivs bättre som ensam hund men...
Svar
17
· Visningar
4 279
Senast: MaRomer
·
Övr. Hund Ni med långhåriga hundar, hur gör ni för att lättast reda ut eventuella tovor? Hannibal byter från valppäls till vuxenpäls nu, och...
2
Svar
35
· Visningar
4 158
Senast: Mysgrisen
·
G
Övr. Hund Är ute efter hans böcker. Någon som har en aning om var man får tag på dem?? Har letat överallt, tror jag. :crazy:
Svar
1
· Visningar
622
Senast: Disen
·
Övr. Hund Ja, jag snor konceptet från 6-månaderstråden. :angel: Ni som precis skaffat liten (8,9,10 veckor) valp, kan ni inte skriva lite om era...
2
Svar
33
· Visningar
3 369
Senast: PIRU
·
T
Övr. Hund Jag Håller på att försöka lära in hund Balanshindrena i Agility, och vi har provat de flesta balashindrena lite smått och det går...
Svar
6
· Visningar
1 960
Senast: Toviie
·
H
Hundträning Har ni hundar som kan tala om för någon att sin matte el husse är sjuk o behöver hjälp ?? Tex om man bor i lgh o hunden skäller mycke...
Svar
1
· Visningar
682
Senast: liten82
·
E
Övr. Hund Hej, Vi är ett par som gärna vill skaffa en Rhodesian Ridgeback till våren. För närvarande är vi båda studenter, vilket innebär att...
Svar
8
· Visningar
1 423
Senast: Haukur
·
Övr. Hund Vill veta allt om denna ras Finns väl några här på buke som har en? =) Berätta hur den är och vad ni gör med era hundar
Svar
4
· Visningar
872
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund När en hund gör utfall, dvs kastar sig fram mot en annan hund när man går i koppel, vad gör man bäst för att tillrättavisa? Borde ju...
Svar
9
· Visningar
3 452
Senast: Snobben
·
Övr. Hund Min ena hund har börjat med en liten egenhet jag inte varit med om förut och vet inte riktigt hur jag ska tolka det. När telefonen...
Svar
4
· Visningar
798
Senast: lakrits
·
Övr. Hund Jag undrar hur det fungerar för en hund som är reggad antingen på SKK eller jordbruksverket. Med tanke på hundstölder så kan man väl...
Svar
5
· Visningar
874
W
Övr. Hund nu kommer säkerligen många spotta å fräsa på mig med de bryr ja mej inte så mycket om! men ja tänkta JAG personligen har inget emot...
Svar
13
· Visningar
1 329
Senast: iresha
·
Hundträning Har en 3,5 årig schäfer tik som jag tagit över fårn mina svärföräldrar. Dessa har alltid varit hemma och hon har aldrig behövt vara...
2
Svar
34
· Visningar
18 400
Senast: iresha
·
Övr. Hund Min dotter vill hemskt gärna gå på hundskola och tävla med hund och vinna priser :crazy: Hon är snart 4 år så hon är ju lite liten. Har...
Svar
5
· Visningar
902
Senast: Grana
·
B
Övr. Hund Min vovve har fått ont i öronen pga allt dykande han gjort i sommar.. Det lixom skvalpar i örat när han skakar på huvudet. Ska...
Svar
1
· Visningar
726
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund "Bildbomb" Ni med erfarenhet av Samojeder och utställning, Vad tror ni om denna nallebjörnen, skulle han funka på en utställning? =)
Svar
1
· Visningar
677
Senast: Annie_92
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Retrievertråden
  • Uppdateringstråd 31