Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Här är min tik hon heter Karzta
Svar
0
· Visningar
130
Senast: Karzta
·
Övr. Hund Här är en huvud bild av min hane Bozz
Svar
0
· Visningar
117
Senast: Karzta
·
Z
Övr. Hund Jepp så är det... faktum är att jag aldrig har träffat någon så det är fullkomligt idiotiskt! Här i stan så är det några som brukar...
Svar
8
· Visningar
1 624
Senast: Hazel
·
S
Övr. Hund Jag är så nyfiken på era valpars vardag! Framförallt funderar jag mycket på sömnbehovet hos min egen valp för tillfället. Så jag gör en...
Svar
9
· Visningar
20 844
  • Låst
Övr. Hund Asså, jag kan inte fatta hur man kan tillåta att man får ha sex med ett djur och hur detta kan vara lagligt i Sverige! Kan ni?
41 42 43
Svar
856
· Visningar
57 024
Senast: lillebill
·
Övr. Hund Hur mycket kostar avläsningsavgiften hos SKK gällande HD-röntgen? Är det något man bör skicka in?:confused:
Svar
5
· Visningar
1 076
Senast: hasselby
·
M
Övr. Hund Hittade denna annons på blocket: http://www.blocket.se/vi/17600179.htm?ca=23_16_s Är folk verkligen så dumma att de går på sånt här...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 565
Senast: Lilahnee
·
Övr. Hund Min tik har förbryllat mig många ggr... men nu tar hon priset. Hon avskyr andra hundar och biter gärna grannens hund (mammas hund)...
Svar
2
· Visningar
852
Senast: SiZo
·
Svar
17
· Visningar
8 876
Senast: Fiffi1
·
Hundträning Har ingen motivation. Eller snarare ingen fantasi. Promenerar gör vi ju såklart men tycker det blir lite lamt med bara promenader
Svar
7
· Visningar
858
Övr. Hund Har en 13mån chihuahua hane som dom 2 senaste mån har spytt ganska. Ofta, så jag avmaskadehan med axelur för 1mån. Nu dom sista 3...
Svar
7
· Visningar
2 299
Senast: Gauti
·
A
Övr. Hund Det är min allra första hund (katt människa igentligen) men hon är 2 år och fick henne av en vän. Hon sa att hon tjuvparades när hon...
Svar
14
· Visningar
1 169
Senast: Nera
·
Övr. Hund Fram med kamerorna, jag vill se dressed up dogs! Om man har något ovanligt exklusivt halsband/koppel är det också välkommet! And GO...
Svar
3
· Visningar
790
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Vad krävs det av en dagmatte? Vad gör ni som är det, och vad kräver ni som har det? Vad tar ni betalt/betalar ni? Jag flyttar ju...
Svar
3
· Visningar
2 009
Senast: Lidl
·
Övr. Hund Kan börja med, jag har själv ingen hund längre... I går funderade jag iaf över hur olika folk fraktar sina hundar när de åker bil...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 309
Övr. Hund såg att det fanns en liknande tråd för några dagar sen men tyckte inte jag fick fram något svar jag var ute efter. Min tik har en...
Svar
14
· Visningar
4 948
Senast: jassica
·
Övr. Hund Hnden smet ut på gräsmattan hos syrran tidigare dag (vilket iofs inte gör något då det är staket runt allt) och så undrade syrran vart...
Svar
1
· Visningar
720
Övr. Hund Vår lilla Luzzie är på väg in till djursjukhuset. Idag när jag klev upp låg hon i mammas säng och hade kräks, är helt ostadig på benen...
2
Svar
35
· Visningar
12 053
Senast: cirkus
·
S
Övr. Hund Hej! Jag har en fin bolognesetik på 1 år... Jag har funderat på om jag ska ta valpar på henne om ett par år, men undrar lite vad det...
Svar
10
· Visningar
1 278
Senast: Nera
·
K
Övr. Hund Nu är det rätt många "vuxna" här men ni som kanske är runt 9 - 20 eller mitt i mellan, skulle inte ni vilja att det borde komma en...
Svar
13
· Visningar
1 208
Senast: Gilly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka