Tydligen har inte chihuahuahysterin lagt sig!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare monnizen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 48
  • Visningar Visningar 3 565
Sv: Tydligen har inte chihuahuahysterin lagt sig!

Ja reagerade mycker eftersom man betalade i gram vis, isf borde jag få mycket för mina hundar. Nä förstår mig inte på kändisarna som ska gå runt med dom i sina gucci väskor, de ger chihuahuorna dåligt rykte och då ses de ju som små barbie dockor. tyvärr!

Ja reagerade mycker eftersom man betalade i gram vis, isf borde jag få mycket för mina hundar. Nä förstår mig inte på kändisarna som ska gå runt med dom i sina gucci väskor, de ger chihuahuorna dåligt rykte och då ses de ju som små barbie dockor. tyvärr!

Fast väskorna ser ganska roliga ut med blingbling och guld och grejs! Hade dom varit lite större hande man kunnat ha dom som bärväska åt små griskultingar :).

DET hade varit sötare än små vavvisar :).

Fast inte så snällt mot grisarna...

/KT

Ja helst och ge dom sånna töntiga namn *ursäkta om nån av era hundar heter det* hello kitty, barbie, baby, sweetpie osv :P

Ja helst och ge dom sånna töntiga namn *ursäkta om nån av era hundar heter det* hello kitty, barbie, baby, sweetpie osv :P

Du menar inte att folk döper sina vavvor till " Hello Kitty"?

När och om jag skaffar en vavvis ska jag därför döpa den till "The great Grambleduke" ( Ni som sett Black Adder avsnittet med "witchsmeller pursuivant" vet vad jag talar om...:angel:)

/KT

Jaja, men en sådan där liten hund vad ska man ha den till?!
Får de verkligen vara hund? De blåser ju tametusan bort ute och fryser väl ihjäl på vintern.

Hah, man kan väl tro de, men skaffa en långhårig chiuaua XD haha en sån hund är ju exakt lika mkt hund som en leonberger eller en collie. en sån hund har faktis bra nos så den kan bli en jätte bra spåris:P Hehe eller agility. När dom väl får av sig hundkläderna som ägarna sätter på dom så har dom exakt lika mkt fart som en schäfer eller vilket annat djur... :P jag har sj en papillon och den e ju jätte mini XD hon är snabbast i min lydnads grupp. och minst...:banana:

Hah, man kan väl tro de, men skaffa en långhårig chiuaua XD haha en sån hund är ju exakt lika mkt hund som en leonberger eller en collie. en sån hund har faktis bra nos så den kan bli en jätte bra spåris:P Hehe eller agility. När dom väl får av sig hundkläderna som ägarna sätter på dom så har dom exakt lika mkt fart som en schäfer eller vilket annat djur... :P jag har sj en papillon och den e ju jätte mini XD hon är snabbast i min lydnads grupp. och minst...:banana:

hmm oj missade nog lite ^^

Du menar att en chihuahua är snabbare än en schäfer? Det går inte ihop i mitt lilla huvud.

Inte snabbare, men kvickare är de.

(min korthåriga chihuahua behöver inte kläder enns här i norra norrland under smällkalla vintern btw)

Ja reagerade mycker eftersom man betalade i gram vis, isf borde jag få mycket för mina hundar.
Förutsatt att dina hundar är större än vavvorna borde du väl tvärt om få väldigt lite för dina hundar? :) Nu är annonsen borta men var det inte så att uppfödaren tog mer betalt för ju mindre hunden var? Ju mindre desto dyrare. Fast min hjärna kanske har rört ihop minnena :p

Liknande trådar

V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 176
Senast: valpköpare
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 058
Senast: Johanna1988
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 573
Senast: dobbis
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 737
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka