Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

C
Övr. Hund Jag äger en 8 årig malinoistik med mycket eftertraktade avelslinjer och ett fantastiskt psyke. Hon är korad med superresultat, tävlad i...
Svar
14
· Visningar
1 691
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Nu behöver jag alla de bästa städtips och hundfällningstips som jag kan få. Maken har återigen lagt fram önskemålet om ett hundfritt...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 099
Senast: TwiggyM
·
Övr. Hund Hur kan det visa sig att hunden är stressad? Vilka sas symptom kan visa sig? Ifall nån undrar så nej jag syftar inte på vår hund
Svar
7
· Visningar
1 487
Senast: Flo-Jo
·
Övr. Hund En snabb fråga! En D-höft idag,vad motsvarar det när det var från 1 och uppåt? Tackar på förhand!
Svar
1
· Visningar
755
Senast: Hedwig02
·
Övr. Hund Jag brukar gå ut och gå med mina föräldrars hund på ca 10 månader. Han är jätte shysst hund som är väldigt intresserad av allt, pigg...
Svar
2
· Visningar
805
Senast: Lady_A
·
E
Övr. Hund Har en rottweiler 6,5 år gammal som för en dag sedan, när min mor och hon var ute och gick helt plötsligt blir jättehalt. (gnällde...
Svar
4
· Visningar
996
·
H
Övr. Hund Håller på att så smått ensamträna Mira nu. Men har en liten undran: Hur vet jag hur hon betér sig medans jag är borta? Hur vet jag om...
Svar
6
· Visningar
2 424
Senast: Hannahbal
·
Övr. Hund För några dagar sedan hämtade vi hem våran 8 veckors valp som, en stor schäferkorsning. Han vägde redan då runt 5 kg och är med andra...
Svar
4
· Visningar
2 241
Senast: Ämelie
·
Övr. Hund Jag tycks minnas att jag hört nåt sånt, i vart fall att HÄSTAR ska man inte ge tomater till. Nån här som vet om det gäller hundar också...
Svar
5
· Visningar
27 883
Senast: Ambra
·
B
Övr. Hund hund: Mellanpudel, 11 år foder: liten giva torrfoder och rått nötkött tillskott: glucosamin, multivitamin/mineral, alger Hunden min...
2
Svar
31
· Visningar
5 275
Senast: BeastieBabe
·
Övr. Hund Idag när jag som vanligt var ute med Nike kom en kvinna (som jag aldrig sett) fram till mig och berättade att hon och hennes man måste...
Svar
4
· Visningar
868
Senast: MikaTela
·
Övr. Hund Ja som rubriken lyder? Tycker det är en så underbart fin ras, men jag är ingen jägare....:)
Svar
4
· Visningar
1 442
Senast: Stallflicka
·
S
Övr. Hund Hur långt har ni hunnit i "träningsutvecklingen" och vad pysslar ni med på dagarna med era? :) Ras, kön?
Svar
11
· Visningar
1 303
Senast: Stallflicka
·
H
Övr. Hund Jag behöver lite råd från er visa bukare! Jag har varit utan egen hund sedan för bara några månader sedan. Innan dess har jag hållit...
Svar
2
· Visningar
933
Senast: Hannahbal
·
Övr. Hund Jag är så otroligt sugen på att skaffa hund, men min man håller igen. Han gillar också hundar, men menar på att det är för mycket jobb...
2
Svar
26
· Visningar
2 227
·
S
Övr. Hund Då vi ska flyga då vi hämtar våran eventuella hund har jag kollat runt på väskor och har hitta den jag verkligen vill ha. Men den är...
Svar
1
· Visningar
744
Senast: Ainon
·
A
Övr. Hund Hej :) Har några funderingar... skulle vara väldigt snällt om nån vill hjälpa mig! Jag har en dvärgpinschertik med stamtavla och som...
2
Svar
28
· Visningar
4 508
Övr. Hund Ute på bus.. http://video.google.com/videoplay?docid=3324612202632937498 Härliga små frön som redan börjar ha en bra inkallning :)...
Svar
5
· Visningar
945
Senast: Ciindy
·
Övr. Hund Här är min val som heter Dee
Svar
0
· Visningar
172
Senast: Karzta