Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund I dag har jag varit och valt ut två tax valpar :love::love: En långhårig dvärg tik och en långhårig kanin tik!! Det känns mycket...
Svar
19
· Visningar
1 466
Senast: Zizzy
·
L
Övr. Hund Trots en härlig sommar så börjar det nu närma sig hösten med regn o rusk. Det jag undrar är om någon vet om det finns något slags...
Svar
3
· Visningar
899
Senast: liljekonvall
·
Övr. Hund Någon som provat detta täcke? Är den värd sitt (mycket dyra) pris? Det jag kan läsa på om den så står det att den är mycket bra att...
Svar
6
· Visningar
1 787
Senast: simba_112
·
Övr. Hund Nu har jag fått nog av allt skräp Elvis släpat in. I söndags åkte pälsen. Han tycker det är jätte skönt och är en helt ny hund. Mycket...
Svar
19
· Visningar
1 249
Senast: *tove*
·
Övr. Hund ...när han/hon formgav denna hundkam? The FURminator :angel:
Svar
16
· Visningar
1 371
Senast: gadriel
·
F
Övr. Hund Ja är det bara jag som har en schäfer som inte vill något hellre än att ligga i sängen och soffan? Hon är 4 mån nu och har tidigare...
Svar
4
· Visningar
1 115
H
Övr. Hund Jag och Mira går ju agility-kurs just nu tillsammans med en vän. Vi känner båda att vi skulle vilja träna lite då och då i lugn och ro...
Svar
8
· Visningar
8 131
Senast: Gabbi
·
H
Övr. Hund Vad har ni för erfarenheter att ha med hund i sittlift?? Skulle vilja kunna ha med min 6åriga Jämthund i sittlift men rädd för att...
Svar
3
· Visningar
2 358
Senast: iresha
·
Övr. Hund Hejsan!! Ville bara dela med mig lite bilder på mina Landseer valpar.. kanske råkar det finnas någon, precis som jag som tycker dom e...
Svar
12
· Visningar
975
Senast: startpompe
·
Övr. Hund Arne har bara blivit sämre o sämre, och nu orkar han knappt gå 100 meter, sen lägger han sig o vilar. Det är så hemskt att se, för man...
Svar
7
· Visningar
1 017
Senast: Milene
·
Övr. Hund Är det någon av er erfarna bukefalister som vet vad man kan göra åt sådana? Så här är situationen: Vi bor granne (tomt i tomt) med en...
Svar
13
· Visningar
1 624
Senast: Disen
·
S
Övr. Hund Jag har sen tidigare 2 leonberger som så klart sitter i skuffen när vi åker bil. Nu till saken har köpt en lite shih tzu som för...
Svar
3
· Visningar
737
Senast: Sannis
·
Övr. Hund när och vart är det hundutställningar?
Svar
3
· Visningar
732
Senast: tinissen
·
Övr. Hund Fick ett sms av Maria i förmiddags. Hon och Kimi har blivit påkörda i Göteborg och Maria ligger för observation och har troligtvis...
2
Svar
23
· Visningar
2 563
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund När kan man börja valpkurs? Melker är snart 12 veckor och klubben här i stan har 1 plats över. Det har varit en träff redan och nästa...
Svar
5
· Visningar
719
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Jag har lite funderingar på om jag ska kastrera min hund eller inte. Mest för att det är smidigt att ha han kastrerad om kompisar med...
2
Svar
39
· Visningar
3 504
Senast: Trani
·
J
Övr. Hund Hejsan! Min kompis kontaktade mig precis ang. en sak, men jag vet inte svaret så jag hör här. Det var så att hon satt och åt vid...
Svar
9
· Visningar
1 016
Senast: Yrja
·
Övr. Hund som frågan lyder, jag har fått för mig att 100gram är ungefär 1 deciliter, men är inte helt säker. Det är hundmat jag ska mäta upp...
Svar
15
· Visningar
20 815
Senast: tinissen
·
Övr. Hund Hej. Vi ska till veterinären och kolla honom men tänkte höra med er vad det kan bero på. Han kan helt plötsligt när man går ut på...
Svar
3
· Visningar
1 076
Senast: Roheryn
·
B
Övr. Hund Okej, sitter nu här med två sidor med olika tricks..men ena sidan är inte helt fylld än. Så hjälp: Behöver ca 7 tricks till!:eek: och...
Svar
6
· Visningar
968
Senast: emax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka