Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag är väldigt nyfiken på vad ni har för halsband/sele/koppel till era hundar (både till vardags och under träning), och självklart...
2
Svar
39
· Visningar
5 010
Senast: katie
·
W
Övr. Hund ja vad har ni för erfarenheter av hundstyrkan? jag går på den kursen nu och ja tycker dom verkar himla bra så jag tänkte kolla vad ni...
Svar
6
· Visningar
1 182
Senast: Ayumi
·
Övr. Hund Idag ska vi åka tåg, Östersund-Uppsala, jag och hunden. Han väckte mig här på morgonen och skulle gå ut. Han hann skita inne men vi gick...
Svar
2
· Visningar
766
Senast: BuenoBull
·
Svar
0
· Visningar
119
Senast: wika
·
Övr. Hund ... och under hängningen skulle man ha det bekvämt, tyckte kärleksparet;) Här är hannen i en mer normal position... ... och tiken:
2
Svar
22
· Visningar
5 331
Senast: pumah
·
Övr. Hund Vill ta upp utställandet med Kaiser igen och föreslog för pojkvännen att han skulle gå en inoff i mitten av september. Då kom han på att...
Svar
2
· Visningar
1 255
Senast: Jozze
·
A
Övr. Hund Min älskade howavart har börjat degla extremmycket. Det startade igår förmiddag. Han verkar "ganska" okej. Inte fullt så aktiv som han...
Svar
7
· Visningar
894
Senast: Hundar_Love
·
M
Övr. Hund Ar nyfiken pa hur ni tranar "fot"? Gor ni skillnad pa lydnadsfot och vardagsfot? Har ni olika kommandon? Min tranare har (i USA)...
2
Svar
21
· Visningar
1 910
Senast: jappisen
·
K
Övr. Hund Jag och min sambo vill någon gång skaffa en hund, förmodligen inom en femårs-period när vi flyttat till villa/radhus. Ingen av oss har...
2
Svar
26
· Visningar
7 211
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Jag har varit o parat min Jack Russel med en annan Jack Russel för 10 dagar sedan. Tyvärr så tror jag att hanen inte riktigt gillade...
Svar
9
· Visningar
1 100
Senast: Gnist
·
J
Övr. Hund Önsketänkande, men... Är det någon som vet om det finns något medel som man kan pensla på fästingarna så att de trillar bort? Min...
Svar
7
· Visningar
2 279
Senast: marielen
·
Övr. Hund Varför finns det inga bajspåsar som är odörtäta? Jag har extra tjocka påsar, men det stinker igenom i alla fall :p Inte kul att...
2
Svar
20
· Visningar
2 002
Senast: Cezzan
·
Övr. Hund Och när blir en hane mogen? Har en 11 månaders papillon hane som uppför ungefär som en valp fortfarande, mot andra hundar. Oavsett om...
Svar
3
· Visningar
4 187
Senast: Nikkis
·
Q
Övr. Hund Jaha... jag misslyckades helt. Fästingen gick sönder och käkarna sitter nu fast hårdare än hårt i min stackars hund. Vad göra :confused...
Svar
7
· Visningar
24 612
Senast: Qira
·
Övr. Hund Min valp (15 v) stack ifrån mig på tomten, och stal ur komposten idag. När jag kommer fram till henne försöker jag ta det gamla...
2
Svar
36
· Visningar
19 563
Senast: Syrsa
·
Övr. Hund Min älskade "daghund" har sedan en tid märkbara problem att ta sig upp för de sex trappor som leder till min lägenhet, hon sätter sig...
Svar
16
· Visningar
1 430
Senast: Ludd
·
C
Övr. Hund Hej! Funderar lite över foder till en 15 månaders scäfer? Vilka foder är bra? Varför är dom billiga sämre, om dom nu är det? Läst att...
Svar
1
· Visningar
721
Senast: simba_112
·
Övr. Hund Så nu har jag varit o rekat o kollat igenom allt o fotat lite hur det ser ut i Tripphult. Tänkte skriva här vad som behövs ta med. Dom...
19 20 21
Svar
407
· Visningar
27 165
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Då ska jag och Cassandra dit och ställa. 8 Australiska Terriers är det i ringen. Någon mer som ska dit? Tycker bara det är kul...
2
Svar
26
· Visningar
1 466
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund Tänkte att det hade varit skoj att se vilka hundar här som fyller år på samma dag, ja kanske rent av samma år :idea: Är det någon hund...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 579
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V