Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundträning Nu MÅSTE jag komma igång ordentilgt med träningen! Vi tränar ju på så gott vi kan, och spårar en hel del. Men jag skulle behöva hitta...
Svar
4
· Visningar
1 128
S
Övr. Hund I torsdags morse dog "min" hund. Eller ja, mammas hund som va min när jag bodde hemma. Han vart "bara" 9 år gammal, men han hade så...
Svar
19
· Visningar
1 290
Senast: FunnyFlyer
·
I
Övr. Hund Funderar på att ta med min hund över till en kompis i Köpenhamn i vinter. Antingen över dagen eller över en/två nätter beroende på...
Svar
3
· Visningar
1 679
Senast: villi
·
Övr. Hund Hejsan är nu ut efter att skaffa en ny hund då jag blev tvugen att at bort min i vintars. De jag undrar är vilken ras passar mig? Hunden...
Svar
13
· Visningar
1 265
Senast: barajag...
·
Övr. Hund En av våra grannar äger en jättesöt, glad och trevlig finsk spets. Tyvärr så kan man ibland få för sig att det är hela kvarteret som...
Svar
6
· Visningar
962
Senast: Ciindy
·
H
Övr. Hund Hejsan! Är det någon som vet om några utställningar nu inför hösten? Har tittat på skk:s hemsida. Men är det någon som vet om några fler...
Svar
19
· Visningar
5 706
Senast: starcastle
·
Övr. Hund Är det normalt att en hund aldrig reagerar på ringklockan hemma, eller inte märker när folk går förbi när han ligger o vilar. Ligger han...
Svar
3
· Visningar
1 095
Senast: Turali
·
Övr. Hund Bestämde mig för en härlig ridur nu på kvällen..och hunden skulle med! Jag hade inte ens hunnit upp i sadeln,så flög fan i...
Svar
1
· Visningar
822
Senast: Alfakrulls
·
N
Övr. Hund Hej :) Jag har läääänge varit intresserad av agility, och drömhunden är Border collie. :love::love: :D Men när jag läser här på...
2
Svar
34
· Visningar
6 831
Senast: monsterblom
·
F
Övr. Hund Har vi några såna här?? http://www.youtube.com/watch?v=mcFBgVGMLXk Jag har i varjefall två som säkert skulle kunna söka till Idol!:idea:
Svar
1
· Visningar
720
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Hade tänkt mig ta med båda fauvarna och terriern ner till Stockholm i december och när jag satt och skulle anmäla, så gick ju inte...
Svar
2
· Visningar
727
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Jag har en Basett hound på 5 månader, som verkligen vägrar bli rumsren. Jag köpte henne när hon var nästan ungefär 3.5 månader, och...
2 3
Svar
51
· Visningar
13 763
Senast: jassica
·
L
Övr. Hund Jag har precis börjat i 8:an och snart är det dags för prao (igen) och jag skulle så gärna vilja få praoa på ett hundhem. Har du något...
Svar
2
· Visningar
1 474
Senast: Kivina
·
F
Övr. Hund hur långa promenader ska/kan man gå med sin ettåring? min hund trivs som bäst verkar de som psykiskt iallafall när han får gå runt 1...
Svar
12
· Visningar
2 209
Senast: Syrsa
·
Övr. Hund Imorgon åker alltså min sambo, jag och barnen på semester utan hundarna. Vi har hyrt en stuga vid havet! I stugan fick man inte ha hund...
Svar
5
· Visningar
1 133
S
Övr. Hund Vad är era vovvar vaccinerade mot och vad brukar kostnaden på vaccin ligga kring?
Svar
19
· Visningar
1 455
Senast: plymen
·
  • Låst
Övr. Hund Ingen smutskastning, men en väldigt intressant youtube film om sönderavling av raser. http://www.youtube.com/watch?v=-1LyjlX4Mp8...
Svar
3
· Visningar
1 646
Senast: FunnyFlyer
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! är det nån som vet vart man kan vända sig om man är ute efter en brun labrador?
Svar
4
· Visningar
1 048
Senast: Grana
·
Övr. Hund Nyss hemkommen från SM i västerås. Står på prisutdelningen o lyssnar först går IPO hundarna upp på pallen då säger speakern att det...
Svar
1
· Visningar
1 046
Övr. Hund Tidigaste åldern som man kastrerar en hanhund När de är könsmogna direkt. Eller 12 mån som med hästar. När ser man att hunden är...
Svar
18
· Visningar
6 053
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka