Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

P
Övr. Hund Vi fick ta bort vår underbara schäfer för ett par månader sedan, p.g.a av ålder men det var ändå ett tufft beslut! Nu börjar vi så...
Svar
17
· Visningar
1 511
Senast: Danaa
·
L
Övr. Hund Hur skulle ni lära en 6 månaders aussie att gå fint i kopplet? har provat fler olika sätt men hon verkar inte förstå vad jag vill, är...
Svar
9
· Visningar
972
Senast: Yeah
·
V
Övr. Hund Som jag skrivit i en tidigare tråd har jag ju blivit med valp -en liten setterfröken vid namn Gry. Nu är det ju dags att visa upp lite...
2
Svar
25
· Visningar
1 757
Senast: villi
·
Övr. Hund Går i lite tankar på att ställa ut min vovve. Finns här någon som är bra på Jack Russel? Själv vet jag inte riktigt hur de ska se ut...
Svar
3
· Visningar
2 296
Senast: Jaahl
·
Övr. Hund hej ska ni på utst här på gotland och vad har ni för hundar? nyfiken. jag ska dit och titta, min vovve är för liten än
Svar
1
· Visningar
596
Senast: mylisen
·
Z
Övr. Hund Är det någon som vet någonting om den här rasen? Tacksam för svar!
Svar
7
· Visningar
1 185
Senast: marielen
·
Övr. Hund Nu är min hund dålig i magen, fjärde gången på 1½ vecka. Har innan tänkt att det är saker han hittar ute att äta som gör att han blir...
Svar
6
· Visningar
1 037
Senast: BuenoBull
·
Övr. Hund ska ni göra ngt kul i sommar?Gå hundkurs, åka på semester med eller utan hund?Om ni åker utan var har ni er hund då, på pensionat,hos...
2
Svar
30
· Visningar
1 837
Senast: peace
·
Övr. Hund En vän till mig lämnade sin hund i 10 minuter utanför en butik och när hon kommer ut så är hunden BORTA ! Vi hoppas naturligtvis att...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
7 187
Senast: ginnies
·
Övr. Hund Jag är förmodligen VÄRLDENS veligaste människa när det kommer till att välja ny ras :o Efter att ha spånat runt bland lapska...
2
Svar
23
· Visningar
4 257
Senast: jennie_havanna
·
Övr. Hund Hittade en annons på xxxxxxx med följande text: "Dogge (Diablo) världens snällaste och snyggaste hund (unikt tillfälle) träffar...
Svar
7
· Visningar
1 040
Senast: FunnyFlyer
·
Övr. Hund Min gamla hund har blivit väldigt personlighets förändrad det senaste året. Hon är 13 år nu. Tidigare har hon total igonerat både folk...
Svar
15
· Visningar
1 688
Senast: flummtokan
·
H
Övr. Hund Hur går det till när en viss hund blir till en ras? Vet tusan inte hur jag ska förklara men,,, Tex en golden hur vart den en golden...
Svar
3
· Visningar
1 010
Senast: starcastle
·
B
Övr. Hund var upp på klinik med min hund då min vanliga vet rekomenderade det när jag beskrev att min tik hade haft gula flytningar en tid. väl...
Svar
18
· Visningar
1 763
Senast: kusinvitamin
·
Övr. Hund Vad kostar det att fixa ett pass till sin hund? hur gör jag? papper? rabiesvaccination? etc. snälla hjälp mej!
Svar
4
· Visningar
1 605
Senast: FunnyFlyer
·
S
Övr. Hund Var hittar man olika agilitytävlingar som man kan anmäla sig till? Tänkte nämligen debutera:banana:
Svar
2
· Visningar
630
Senast: Skumbananen
·
J
Övr. Hund Jag undrar en sak ang tibben, deras bett hur ska det vara? min granes hund har värdens över bett det ska dem visst ha men ska inte...
Svar
1
· Visningar
903
Senast: Jessling
·
Övr. Hund Det hade varit roligt att se hur era raser såg ut förr i tiden, så långt bak man kan komma, och hur de ser ut idag. Jag hittade en...
2
Svar
29
· Visningar
8 321
·
S
Övr. Hund Diskuterade med en kompis som påstod att man inte får avla renrasiga pitbulls i sverige. har man pitbull i sin ägo får man ha det, men...
Svar
6
· Visningar
3 539
·
Övr. Hund Jag har precis kommit hem efter att min hund har varit ensam i ett par timmar. Det ser ut som att han kan ha satt i sig en del sytråd...
Svar
1
· Visningar
752
Senast: marielen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka