Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra idé !
Jag skall säga det till ägaren ! Jag visste inte hur lapparna var utformade, såg du lapparna i närområdet eller hos nån av SitSto försäljarna ?
Och det betvivlar jag inte, jag tycker att Tora förstorade upp min reaktion något hiskeligt genom att upprepa min sk mobbningsattityd med mera. Det har inte med saken att göra, jag tycker det var klantigt-men jag önskar inte din kompis något ont för det.Klart att hon har fått sig en tankeställare - hon är förtvivlad och letar efter sin hund på alla upptänkliga sätt - och hoppas självklart att den kommer tillbaka.
Verkar det? Alla som har skrivit här inne tycker att det är förjävligt. Däremot anser man att eftersom att det i dagsläget inte går att knyta sin hund utanför affären i stockholmstrakterna att ägaren kunde förhindrat att hunden sprang bort/blev stulen.Personligen tycker jag att det är fördjävligt att man inte KAN lämna sin hund utanför en affär därför att det finns idioter som stjäl hundar. Men det verkar ju vara olika åsikt om den biten.
Det kan inte jag heller, och jag går med kort kjol trots risken. Däremot ansvarar jag för mig själv just då, däremot anser jag inte att jag får skyllla mig själv OM jag skulle bli våldtagen. Brottet är fortfarande lika allvarligt. Men har man en varelse att ansvara för och ta hand om anser jag att man inte knyter den utanför affären i ett område med mycket hög stöldrisk. Nu har det dock hänt och det är oerhört tråkigt, alla hoppas och håller tummarna på att hunden kommer tillbaka välbehållen.Jag har så otroligt svårt att vi normala människor skall anpassa oss och gilla läget att det finns folk som inte kan skilja på ditt och mitt eller rätt och fel. Sen kan det gälla hundar utanför affärer som någon stjäl och då får hundägaren skylla sig själv eller tjejer med korta kjolar som får skylla sig själva om de blir våldtagna. Jag kan inte acceptera den inställningen
Jag tycker än en gång att det är märkligt att man hellre tycker att hundägaren som är ett stolpskott än den som faktiskt stulit hunden.
Skönt att höra!Hunden är tillbaka !
Jag tycker än en gång att det är märkligt att man hellre tycker att hundägaren som är ett stolpskott än den som faktiskt stulit hunden.
Hunden är tillbaka !
Polisen har i detta fall visat en betydligt trevligare inställning än de flesta här ! Mycket behjälpliga ! Och icke dömande !
Skönt att höra!
Jag tycker att det är jättemärkligt att du gång på gång hittar på vad andra tycker.