Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast jag inbillar mig att det kommer att gå till det bättre eftersom att folk redan nu reagerar så extremt på hur vissa hundraser har utvecklats.Jag fattar inte vart denna hundvärld är påväg... Förstå om 30 år hur hundraserna kommer se ut i utställningsringarna..?? NU var ju kanske inte era bilder så extrema.. Men satt och jämförde själv med bilder på nätet och det är tragiskt..
Jag håller faktiskt inte med dig här. Idag är vi betydligt mer medvetna om osundhet än vad man var förr. Många hyllar sättet man avlade på förr (under början och mitten av 1900-talet), men tittar man i stamtavlor från den tiden så sysslade de flesta med riktigt avacerad inavel vilket varit både bra och dåligt för våra raser. Det dåliga skördar vi frukterna av än idag, genom t ex HD och andra genetiska problem.Jag fattar inte vart denna hundvärld är påväg... Förstå om 30 år hur hundraserna kommer se ut i utställningsringarna..?? NU var ju kanske inte era bilder så extrema.. Men satt och jämförde själv med bilder på nätet och det är tragiskt..