Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ja,efter att ha tagit hand om min hund idag..Vanligt folk har nog hall-mattor..jag har halm-mattor..:eek:,och det går inte att få...
Svar
3
· Visningar
857
Senast: Galathea
·
Övr. Hund ja jag älskar dem så mycket, de förgyller min dag. åh vad jag tycker om dem :love: ursäkta bildbombningen...
Svar
18
· Visningar
1 464
Senast: smasch
·
Övr. Hund Hur många Bukare har/har haft/håller på att utbilda räddningshund? Grymt nyfiken, är det en sällsynt art? ;)
2 3
Svar
57
· Visningar
4 825
Senast: mango
·
I
Övr. Hund Ja som rubriken lyder, vart kan man hitta mjukt hund godis? Vill gärna veta märke, vart du köpt det och vad det kostar och hur mycket...
Svar
5
· Visningar
1 625
Senast: Johanna-79
·
Övr. Hund Här är min rottis til i dag http://www.pixbox.se/pic_show_id23098065.html
Svar
5
· Visningar
1 109
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Hund Har en mycket märklig fråga, men jag kan inte sluta undra! Atlas beter sig så konstigt ibland. Nyss ställde han sig upp (efter att ha...
Svar
1
· Visningar
713
Senast: Liindah
·
Övr. Hund Nu ska pälsen ryka! Jag tovade ut honom bra efter vår skogstur men badade honom i Onsdags och efter det så har något djävulskt hänt...
2
Svar
23
· Visningar
2 717
Senast: escodobe
·
S
Övr. Hund Ska börja träna farsgubbens revisor (:angel:) och hennes JR tik. Har erfarenhet av att träna enbart hundar av olika åldrar och nivåer...
Svar
3
· Visningar
829
Senast: SirWillgott
·
Övr. Hund Idag sprang det fram en stor berner sennen till oss när vi var ute. Känner igen den hunden sedan innan, den brukar skälla och utmana...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
4 837
Senast: Ferrari
·
Övr. Hund Har gått och väntat på att min dvärgpudeltik ska börja löpa, eftersom jag tänkt para henne. Det blir både hennes och min första kull...
2
Svar
38
· Visningar
2 685
Senast: Lupin
·
Övr. Hund Kan foder påverka hundens fällning? Min fund fäller så vansinnigt mycket och har gjort det LÄNGE. Kom på idag att det kanske kan ha med...
Svar
4
· Visningar
1 103
Senast: barajag...
·
P
Övr. Hund Vad finns det för orsaker till att en hunds tandkött blivit svart på mindre än en vecka??:confused:
Svar
13
· Visningar
20 614
Senast: Daff
·
Övr. Hund Så var dom då här då griseländena. Jägarna som aldrig går i skogen jublar - vildsvin att skjuta. Men jag som då knallar runt vill...
Svar
18
· Visningar
1 528
Senast: Luff
·
H
Övr. Hund http://www.blocket.se/vi/16282396.htm?ca=10_s&last=1
2
Svar
29
· Visningar
2 713
Senast: Smulis
·
M
Övr. Hund Vilket sjö det är med denna kloklippning!! Gammelhunden, han suckar djuuuuuuuuupt, lägger upp den där "stackars stackars mig-blicken"...
2
Svar
23
· Visningar
1 566
Senast: lakrits
·
S
Övr. Hund Hur pass viktigt är det med vatten till torrfodret? Min hund gillar maten bättre när det är mindre mängd vatten... Men jag vet inte hur...
Svar
9
· Visningar
5 201
Senast: Stallflicka
·
Övr. Hund Var kan man hitta bra instruktörer och kurser??? De jag hittat hitills har antingen ingen kurs som passar mig, eller håller till...
Svar
4
· Visningar
940
Senast: kusinvitamin
·
L
Övr. Hund Ja,nu är semestrarna slut och vi fortsätter nu med utredningen om allergi på hunden.Ni som läst mina förra trådar om detta vet att vi nu...
2
Svar
33
· Visningar
4 373
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Min schäfer fäller något alldeles otroligt. Det går att dra av henne i princip hur mycket hår som helst verkar det som, jag bara väntar...
2
Svar
22
· Visningar
2 314
Senast: Hoppelhase
·
Övr. Hund Tänkte mig utsätta hundbuke för en liten enkät :angel: Hoppas många svarar :laugh: Vad skulle ni tycka om ni när ni hämtar valpen...
2
Svar
38
· Visningar
2 743
Senast: Stallflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka