Lite udda blandning!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare hasselby
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 29
  • Visningar Visningar 2 713
Sv: Lite udda blandning!

kl

men fy hur kan de gåtill! :D

men den ser inte riktigt kry ut den lilla!
undra hur hållbara dom blir och hur dom blir i psyket?!

vilken blandning, men faktiskt lite coolt, inte den vanligaste korsningen man brukar se;)

Ja hon kanske mena att det är bra att kombinationen är svårsåld, så inte h*n får för sig att avla mer:devil:

Frågan är då bara vilket toppmongo som verkligen skulle avla på sånt där. Hade det varit jag som hade fått "oönskade valpar" av sådan udda kombination så hade jag snippat så fort jag hade chansen till det! :devil:

Jag skulle tro att tiken låg ner annars ska de ha varit väldigt påhittiga då hanen i så fall måste ha stått på en stol eller i en soffa eller något :D

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej, Vi är en barnfamilj som planerar att köpa en hund och skulle vilja ha tips på raser att titta på. Jag har själv växt upp med...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 551
Senast: Sel
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 999
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 328
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
790
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka