Fäller era hundar nu???

Sv: Fäller era hundar nu???

Ja båda min långhåriga fäller enormt nu! Väntar även här på att snart ha 2 omkring springade naken hundar, Hoppas det vänder snart oavsett hur mycket man borstar fäller dom hela tiden lika mycket! Man blir ju tokig på allt jävla hår!

min lilltjej släpper också rätt bra med hår just nu. tror det är extra mycket när det är valppäls som också försvinner

DSCN4299.jpg

Åh tack! Nu slutade jag fundera på om jag inte hellre skulle haft en långhåring. ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 834
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 321
Senast: Hermelin
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 272
Senast: Liran
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 876
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka