Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Har någon utav er fodrat med Nordic? Reflektioner? Ska straxt iväg och köpa lite, och är nyfiken på andras erfarenheter :laugh:
Svar
6
· Visningar
2 218
Senast: Sablar22
·
Övr. Hund Frågor angående utställning och kryptorchida hundar. Min hund är 6 månader den 10:e september och har ännu bara ena testikeln nere...
Svar
10
· Visningar
1 777
Senast: Flo-Jo
·
Övr. Hund Kom prec. hem från Vet med vår lilla 12v. valp (am.staff/Rottis) då vi var nästan 100% säker på att hon hade diabetes.. Dricker ca 2-4l...
Svar
4
· Visningar
1 579
Senast: lady_vip
·
I
Övr. Hund hej, jag skulle jätte gärna vilja lära min hund så hon kan följa med när jag rider. Men hon har respekt för hästarna då den lilla...
Svar
1
· Visningar
689
Senast: Morran
·
P
Övr. Hund Idag har jag varit och tittat på fem små valpar. Har varit på jakt efter valp länge men har inte fastnat för någon speciell ras, så jag...
Svar
5
· Visningar
1 108
Senast: Phocahontas
·
S
Övr. Hund Ja, vad finns det där ute? Ny som jag är på det här med egen hund så funderar jag ju naturligtvis på vilken utbildning instruktören har...
Svar
11
· Visningar
1 200
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Sökte innan men hittade ingen tråd om detta. Vad jag undrar är: Någon här som har FatBoy-sacco till sin hund? Hur tycker ni att den...
Svar
17
· Visningar
3 954
Senast: Dogo
·
J
Övr. Hund har haft min kille i ung, 6 mån. när han va mindre var han väldigt ofta lös i magen, hade riktigt diarré. Men i samband med att jag...
Svar
2
· Visningar
963
Senast: Saybia
·
L
Övr. Hund Att hundar drömmer har nog dom flesta hundägare märkt, men kan hundar drömma mardrömmar? Eya lever om väldigt mycket när hon sover...
Svar
14
· Visningar
2 627
Senast: liten82
·
Övr. Hund Till våren flyttar vi til en gård låångt ut i skogen,och med en sambo som jobbar till ett på natten ibland komer jag ju såklart känna...
2
Svar
28
· Visningar
2 123
Senast: mylan
·
S
Övr. Hund jag vill para min tik. hon är en ren schäfer utan papper, fått väldigt mycket bra kritik för utseendet. rakryggad och stor som ett hus...
Svar
13
· Visningar
1 438
Senast: Ämelie
·
Övr. Hund Ni med hårande pälsmonster som måste dammsuga stup i kvarten! Vad har ni för dammsugare? Är den bra? Har nu prövat 3 stycken, och...
Svar
10
· Visningar
1 920
Senast: IrishDraft
·
Övr. Hund Jag letar lite smått efter en hund och vill ha någon som liknar Mirage som nu vaktar över oss från hundhimlen. Hon var en blandning...
Svar
18
· Visningar
1 802
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund Laponias SheDevil "Dillan" En liten Jack Russell Tik har jag gått o skaffat :) En underbar liten dam med stålvilja ;) Va o...
Svar
13
· Visningar
1 020
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Min valp har ett bra tag haft överbett, stundvis ganska kraftigt sådant... Eftersom rasen ska ha saxbett har jag gått och hållit...
Svar
18
· Visningar
15 345
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Min lille valp vaknade nyss efter en halvtimmes tupplur och ena ögat är plötsligt helt svullet! Eller rättare sagt, under ögat är det en...
Svar
8
· Visningar
22 234
Senast: Hoppelhase
·
Övr. Hund Ja, vilka böcker kan man inte klara sig utan? Vilka är era biblar? Och så vidare... :p För valpköparen? I...
Svar
6
· Visningar
1 361
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Nån som ska dit? Skulle va kul och träffa lite andra bukare. Hannibal ska ha sin utställningsdebut på söndagen, börjar bli lite...
Svar
17
· Visningar
1 061
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Mer om detta ständigt aktuella och viktiga ämne. :) Jag kan inte så mkt om hundar och barn sedan innan, men nu bor vi ju ihop sedan...
Svar
17
· Visningar
1 794
Senast: Roheryn
·
E
Övr. Hund Jaha. Då hon var ett var det mer okej att sambons hund käkade allt mellan trosor, bhar och linnen. (Bara använda). Nu är hon två och ett...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
11 638
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V