Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har en tik på drygt ett år som var van vid katter som valp men sen har vi tyvärr inte haft ngn katt. Nu funderar vi på att skaffa...
Svar
6
· Visningar
10 584
A
Övr. Hund Hej! Jag har en labbevalp på snart 8 månader som precis blivit opererad för osteochondros i bogen. Hon måste vara i stillhet i nästan 2...
Svar
3
· Visningar
655
C
Övr. Hund Jag har en Engelsk Springer Spaniel en tik på 11mån.:) hon e supergo o mysigt, en trevlig o social hund. Men har lagt märke till att hon...
Svar
14
· Visningar
1 120
Senast: Cindylindy_
·
Övr. Hund Våran lilla Melker som snart bott här 1 vecka och blir 10 veckor i morgon äter inte vad han ska. Uppfödaren sa att han åt 3 dl hos dom...
Svar
4
· Visningar
781
Senast: sofia77
·
C
Övr. Hund Hejsan:D någon med ett bra tips om hur man kan motionera sin hund inomhus. Jag menar såklart inte enbart men t.ex en dag när regnet öser...
Svar
8
· Visningar
1 195
Senast: Mirre
·
Övr. Hund Vet ni om det är några inoff hund utst i dessa länen nu innan jul? Kalmar den 23 missar jag TYVÄRR, fick reda på den för sent:( Tips...
Svar
5
· Visningar
1 029
Senast: Lupin
·
Övr. Hund Vid hundmöten av svarta hundar så skäller och reser min 10 månader gamla hund ragg. Får hunden häls på hunden 2-3 ggr vid möten bryr...
Svar
3
· Visningar
1 136
Senast: iresha
·
Övr. Hund I Måndags anlände denna lilla dam till oss, fyllde 1 år i Tisdags. Ska bli min sambos nya hund i första hand. Han har länge trånat efter...
2
Svar
36
· Visningar
3 082
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund Nur är jag trött på det här.. min tik löper just nu. Det är blodfläckar överallt! På mattan, och i sängen. Hon städar men det blir...
Svar
6
· Visningar
1 401
Senast: Havregryn
·
A
Övr. Hund Först måste jag bara helt offtopic få skriva av mig lite för jag är lite upprörd för tillfället :mad: Vad är det MED folk som har sina...
Svar
3
· Visningar
909
Senast: Blueeyes
·
Övr. Hund Var ute med hundarna nyss på vår stora fotbollsplan och lattjade. Kom hem för ca 50 min sedan, satte mig vid datorn en stund för att...
2
Svar
20
· Visningar
21 918
Senast: nizzeienglasburk
·
G
Övr. Hund Ja, vilka fördomar har ni om hundägare/hundförarare som har särskilda hundar kör särskilda grenar gör särskilda aktiviteter med...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 449
Senast: Brummselisa
·
S
Övr. Hund Nu är det så här att min gammel momma ringde mig och pratade hund nu igår, hon har länge funderat på det, men tänkte vänta till katten...
Svar
11
· Visningar
1 265
T
Övr. Hund Jag har tänkt att min hund ska få börja dra en liten vagn med hjul och tar tacksamt emot tips o råd av folk med erfarenhet av dragselar...
Svar
7
· Visningar
7 361
Senast: tinissen
·
Övr. Hund Jag ger min rottis tik lamm o ris i dag. Men hon äter så dåligt. Måste truga i henne maten Jag vill ha ett bra billigt lätt köpt...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
41 112
Senast: AnnaJL
·
Övr. Hund Min underbara schäfer, Nero 15 månader
Svar
0
· Visningar
95
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Så hur vanligt är det att de föds med en "stump"? Sprang på denna annons: http://www.blocket.se/vi/16885399.htm?ca=21_s Är detta...
Svar
5
· Visningar
2 915
Senast: OhNoez
·
Övr. Hund Jag undrar vad skilladen är på Korning och en MT test. Kenneln tyckte vi skall gör en korning I oktober. Mh har vi gjort
Svar
4
· Visningar
2 094
Senast: Rotterö
·
E
Övr. Hund Nu börjar jag att bli lite smått orolig. Vi har en Amerikansk Bulldog tik på 2 år hemma. Hon är världens snällaste mot oss i familjen...
Svar
8
· Visningar
1 220
Senast: Disen
·
M
Övr. Hund Min vovve är dålig och vet inte va ja ska ta mig till väga.... Vi hämtade honom den 080808 :laugh: och allt kändes jätte bra och han va...
Svar
4
· Visningar
2 919
Senast: max_golden
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka