Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Var och hur hittar man de olika viltspårproven? Finns det någon samlad "anslagstavla" någonstans?
Svar
5
· Visningar
773
Senast: Lupin
·
Övr. Hund Blev ungtuppen idag, så nu väntar vi bara på att få besked om vilket datum som han ska träffa de hägnade nallarna för att se om han blir...
Svar
7
· Visningar
931
Senast: Gnist
·
E
Övr. Hund Hei ! Jag & min hund har tänkt & starta i agility.:rofl: Men jag vill hälst starta i en hopp klass först.:p Då ahr jag bara det...
Svar
5
· Visningar
911
Senast: Miiip
·
I
Övr. Hund hej! våran golden retriever har problem med tassarna på sommaren, dom brukar bli torra så hon får ont och börjar halta :( vi brukar...
Svar
6
· Visningar
1 087
Övr. Hund Hej! igår köpte jag ett hundtäcke till min valp. men tanken är att han ska ha det när han blir stor, va jätte osäker på stoleken. det...
Svar
3
· Visningar
982
Senast: FjantaZ
·
M
Övr. Hund Veterinären skrev ut behandlig med medicinen advocate. De står på beskrivningen att det skall ges en pipett mellan bogbladen 2-4 ggr med...
Svar
2
· Visningar
1 146
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Jag har ingen hund, men en dag så...har läst lite om hundmat osv och av ren nyfikenhet så undrar jag om det fortfarande är ren skit...
Svar
9
· Visningar
1 900
Senast: tinissen
·
S
  • Låst
Övr. Hund Är helt förtvivlad vet varken in eller ut längre, i natt vart det inte många timmars sömn kan jag säga. Igår innan vi skulle iväg satte...
12 13 14
Svar
275
· Visningar
16 910
Senast: sandrabjelkelov
·
E
Övr. Hund Jag undrar bara om det är normalt att tiken fortsätter att löpa efter parning, eller om man ska förutsätta att tiken inte blivit...
Svar
7
· Visningar
5 565
T
Övr. Hund Någon som fått diagnosen Magkatarr på eran vovve?! snälla berätta hur det uppstod och hur hunden mådde!
Svar
3
· Visningar
1 148
Övr. Hund Efter en del påtryckning både från deltagare o mig själv ville de allra flesta köra träningslägret en gång till i år så Okt tycker jag...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
9 684
Senast: PIRU
·
M
Övr. Hund Någon som använder sin hund till detta?? Min BC/Labradorkorsning grejar det, men han har dock missat, (läs matte har missat) att säga...
2
Svar
34
· Visningar
2 972
Senast: tinissen
·
D
Svar
12
· Visningar
1 361
Senast: Kamomilla
·
Övr. Hund Har ni läst nyaste Brukshunden? I artikeln om WDS står att läsa; "SBK-raserna var över lag väl representerade med ett nedslående...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
7 535
Senast: kusinvitamin
·
Övr. Hund En dokumentär som BBC 1 sände som handlar om avel och uppfödning av rashundar, där sjukdomar och defekter inte tas på allvar bara hunden...
2
Svar
29
· Visningar
2 841
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund Vår tik parades två gånger i senaste löpet, det är nu ca 23 o 28dagar sedan. Hon har den senaste veckan börjat äta sämre, hon sover...
Svar
1
· Visningar
770
Senast: Zizzy
·
  • Låst
Övr. Hund Klubben över alla hundägare! :D Jag var idag iväg och hämtade hem en jättetrevlig dvärgpinscher hane på 5 år. Hans ägare sålde honom...
2
Svar
34
· Visningar
3 935
Senast: ika77
·
Övr. Hund Min mamma ringde lite förtvilad just, de är uppe i sin jaktstuga och skulle jaga vildsvin. Min pappa hade suttit i jakttornet och då...
Svar
6
· Visningar
1 277
Senast: Gnist
·
G
Övr. Hund Mitt i all extas är huvudet tomt. Vad säger man? :eek: Jag har tittat runt ett tag och kontaktat de främsta uppfödarna inom den ras...
2
Svar
35
· Visningar
4 483
Senast: Aliide
·
B
Övr. Hund jag blir Jätte glad för alla svar! hallå där ute, är det någon som vet hur man lär en hund att aportera. de finns ju hundraser som...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
7 766
Senast: Brandgul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka