Tripphult one more time..

Sv: Tripphult one more time..

Haha!
Ja, hon har ju ett bra bett ...:D

Hedda kan oxå agera skyddshund, på vilkoret att vi kastar ärmen i sjön och hon får simma och hämta den ...

Haha!
Ja, hon har ju ett bra bett ...:D

Hedda kan oxå agera skyddshund, på vilkoret att vi kastar ärmen i sjön och hon får simma och hämta den ...

Och en av mina frallor kan säkert göra samma jobb, bara det sitter en falukorv fastknuten i skyddsärmen och personen springer iväg, lyckligt skrattandes.:D :angel::angel::D

Är det inte det lägerveckan är till för? Att be folk om hjälp med de bitar man själv inte är jättebra?

Ska väl med ett par duktiga spårare om jag inte minns fel?

Är det inte det lägerveckan är till för? Att be folk om hjälp med de bitar man själv inte är jättebra?

Ska väl med ett par duktiga spårare om jag inte minns fel?

Var ju inte riktigt så jag mena.

Allt har jag full koll på vad som ska göras och hur jag ska få till det. men det är tidskrävande o det tar massa folk som ska agera grupp, domare och testledare för o få det så tävlingsmässigt som möjligt.

Sen finns det ingen som är med o har nån bättre koll på spåren för IPO spåren skiljer sig. o där är det absolut inga problem för där gör han klockrent.

Sen måste jag kunna träna med en bra figurant så jag även kan köra skyddet tävlingsmässigt.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 864
Senast: Lhas
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 517
Senast: IngelaH
·
Övr. Hund Vill varna för en lång historia men ska försöka göra den så kort det går. Vi(jag och min sambo) Har två hundar, en liten havanais...
2
Svar
28
· Visningar
6 599
Senast: Dopy
·
Hundhälsa Hej! Min Malinois hane på 2.5år var ute ihop med två av dom andra hundarna varav ena är en schäfer på 36kg och han själv väger väll en...
Svar
10
· Visningar
2 621
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur