Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ofta har man ju ett smeknamn på sin hund. Heter hunden nåt långt krångligt i stamtavlan brukar man ha ett enklare tilltalsnamn. Mina...
Svar
17
· Visningar
3 020
Senast: ancan
·
Övr. Hund Ok dum fråga kanske. Min hund har visat lite tendenser till att ha fått ytterligare en lätt infektion i muskeln i ryggen. (har haft...
Svar
4
· Visningar
965
Senast: wearisome
·
Övr. Hund Har en liten fråga, det var så att igår när jag kom in med min tik efter kvällspromenaden så droppade det kiss om henne, i jämn "ström"...
Svar
2
· Visningar
791
Senast: escodobe
·
V
Övr. Hund Tänkte höra om jag kan få lite tips, angående löpande tik. Jag har nyss köpt en chihuahua, har en sedan tigare hanhund. Min hanhund är...
Svar
1
· Visningar
774
Senast: escodobe
·
M
Övr. Hund hej hej, jag har två stycken border collies som tränas och används i arbetet dagligen. så nu undrar jag om de finns några andra som...
Svar
12
· Visningar
1 261
Senast: monsterblom
·
C
Övr. Hund På grund av studier är jag på annan ort, lånar ett rum i en lägenhet. Jag har med mig vår GD Nova som är 5,5 år och vanligtvis väldigt...
Svar
5
· Visningar
1 143
Övr. Hund Nu har herr W blivit väldigt hård i sin mage trots att inga förändringar har gjorts i kost eller aktivitet. Min fråga är om det finns...
Svar
3
· Visningar
778
Senast: Kalinsi
·
Övr. Hund Om en tik ska paras, blir den lättare dräktig om inte ägaren är där? Har hört detta nämligen. Det gäller en halvfodertik. fodervärden...
2
Svar
25
· Visningar
2 156
Senast: Lupin
·
Övr. Hund Om det blivit tjuvparning på mor och son (oreggade), kan man då som köpare se det på något vis ? Renrasiga får ju stamtavlor där du ser...
2
Svar
38
· Visningar
8 873
Senast: lundborg
·
K
Övr. Hund Vi har en underbar hund (tik) som er sååå lydig og god men hun kan inte være hemma selv. Vi har gjort alt hvad vi kan men ingen ting...
Svar
3
· Visningar
852
Senast: karina persson
·
S
Övr. Hund Är det någon mer som ska på intagningsprov? Eller som redan har varit med om det tidigare? Vi ska på intagning på måndag, och jag är...
Svar
18
· Visningar
1 266
Senast: AnnaHo
·
L
Övr. Hund hej Måste få lite råd o tips. Vi har två hundar o ett litet barn som nu är ett år. Den ena hunden är en tik på 7 o den andra en...
Svar
7
· Visningar
978
Senast: LAPTOP
·
Övr. Hund Alltid lika kul när folk får vad dom förtjänar. Jag har då INGET medlidande för denna man alls...
Svar
6
· Visningar
1 182
Senast: Ayumi
·
Övr. Hund Lite frågor till er:) * Hur länge har ni tävlat & tränat? * Hur ofta tränar ni? * Hur länge brukar ni träna och på vad, olika...
Svar
4
· Visningar
1 118
Senast: Snobben
·
Övr. Hund typ chihuahua, shih tzu etc. ja, de som väger under 5 kg och bara är en skit hög :D Har ju en liten blandras-tik som hänger med på...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 482
Senast: Armani__
·
Övr. Hund Kunde h*n inte hittat något lämpligare att binda sin hund i, eller kanske lämnat den hemma...
Svar
12
· Visningar
1 187
Senast: Nisse
·
S
Övr. Hund Idag fick jag se en Golden Retriver nacka en höna. :cry: Den råkade komma lös och sprang rakt in i hönsgården och lyckades bita ihjäl en...
Svar
11
· Visningar
1 322
Senast: scotty
·
D
Övr. Hund Nu har jag fått lite problem och undrar om någon här har något tips. Jag och min sambo skaffade hund för drygt två veckor sedan. En...
Svar
3
· Visningar
914
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Ja, hur fasiken gör man då? Jag har ju som de flesta vet tagit över en tre-årig schäfertik från norrlands djupa skogar ( :D ) där hon...
Svar
15
· Visningar
5 298
Övr. Hund Ska gå kurs med en 2½ hund som inte gått någon kurs alls tidigare. (det behövs om man säger så, ej våran hund dock) Men ska man gå...
Svar
2
· Visningar
754
Senast: IrishDraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka