Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund På söndag får jag hem en väldigt liten blandras på 10 veckor. Vi har alltid haft hund under min uppväxt, men detta blir min första egna...
Svar
2
· Visningar
767
Senast: Mynta2
·
Övr. Hund Satt och slösurfade på Blocket igår, och hittade en annons på en cockervalp där mamman var reggad eng cocker och pappan reggad am...
2
Svar
25
· Visningar
2 067
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Ja, som rubriken säger, så är i dag hundarnas första riktiga arbetsdag denna hösten och först ut var Cujo, som släpptes i morse kl 06:00...
2
Svar
27
· Visningar
1 900
Senast: Syrsa
·
A
Övr. Hund Hade just ett sånt underligt möte på kvällspromenaden med vovvarna - ibland undrar jag om jag är den enda normala personen i den här...
Svar
12
· Visningar
1 277
Senast: HorseGeek
·
Övr. Hund Jag har en treårig schäfertik som springer till dörren och skäller så fort det knackar eller någon kommer in. Hur får man henne att...
Svar
4
· Visningar
1 938
Senast: HorseGeek
·
Övr. Hund Jag har hjärnsläpp el så e jag så nervös redan så jag inte ka tänka klart... Kan flera hundar i ringen plocka cert el kan bara EN göra det?
Svar
6
· Visningar
778
Senast: Casper
·
Övr. Hund Vad vet ni om den här rasen? Ni kanske minns att jag skapade en tråd för en tid sedan om jycke till mina päron. Jag undrade lite över...
Svar
17
· Visningar
4 461
Senast: Syrsa
·
H
Övr. Hund Finns det några som kan ge mig lite träningstips månne? Håller på, eller snarare försöker träna in framförgående och hopp-sitt-hopp. Har...
Svar
1
· Visningar
628
Senast: mandaaa_
·
Övr. Hund Hur stor är risken att en stor hund (Beauceron av större modell) sätter en vanlig tennisboll i halsen under lek och kvävs?? Jag har...
Svar
17
· Visningar
3 425
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Vi har lyckats få intstruktörer som verkligen inte har någon koll... Lydnadsprovet för försvarsmaktshundhund ska göras snart, men ingen...
Svar
2
· Visningar
735
Senast: Sandra78
·
Övr. Hund Gick igenom hunden på jakt efter fästingar när jag upptäckte detta på vänstra armbågen. Inte så bra bild kanske.. Men det är lite...
Svar
7
· Visningar
1 992
Senast: ancan
·
Övr. Hund Grannarna ringde, då har de nyinflyttade paret i byn åkt hemifrån och stängt in hundarna, varav en lyckats krypit ut på något vänster...
Svar
6
· Visningar
801
Senast: jassica
·
Övr. Hund Rådi och jag mötte en grupp människor med hundar i skogen idag, och det var en ras jag inte alls kunde identifiera. Eftersom det var...
Svar
19
· Visningar
1 648
Senast: escodobe
·
M
Övr. Hund Var ute och gick med barnvagn med mina två små bebisar i. Vi gick förbi en gräsplätt där en kvinna har sina två lösa schäfrar. En av dem...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 051
Senast: Zaria
·
Övr. Hund Så, nu har vi äntligen kommit hem och fått slappnat av lite efter resan! (Och vilken resa sen! Med inställda flyg och diverse!) Jag...
Svar
17
· Visningar
1 600
Senast: Jessling
·
Övr. Hund Ny på forumet Hund, men ändå.. :) Någon här som har just en liten gotlänning? Hur är dessa att ha som sällskaps-/stallhund? Lugna...
2
Svar
35
· Visningar
2 207
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Något har ätit upp pälsen på hela bakbenet, från korset ner mot hasen på ena hunden. Hon verkar inte klia sig så värst mycket. På magen...
Svar
1
· Visningar
1 178
Senast: Rufsrufs
·
Övr. Hund Efter att bara ha haft "småhundar" som daghundar (vavva, shitzu/Dp, amris...) har nu Nilla fått en mer jämnbördig kompis. Så härligt...
Svar
18
· Visningar
1 488
Senast: mikkiZ
·
Övr. Hund :eek::eek:.....Hade besök av en väninna och hennes hund i förrgår, den lilla sitter i knät på sin matte när vi upptäcker att hon har...
Svar
1
· Visningar
2 266
Senast: Sannis
·
M
Övr. Hund Jag, min klant, har lyckats... Igår morse när jag skulle ge mig iväg till jobbet så hade jag så mycket prylar att jag var tvungen...
Svar
11
· Visningar
1 224
Senast: mango
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka