Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Här är min lilla bäbis! Elvis ska bli "storebror". Douglas ska han antagligen heta. Också en liten shih tzu. Just nu är han fyra veckor...
Svar
7
· Visningar
905
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Nu kommer jag med en till hundfundering :D Jag har kommit fram till att jag nog inte kommer ha tid för att träna upp en valp, går ju...
Svar
3
· Visningar
1 902
Senast: YorkWann
·
L
Övr. Hund Ja, i tisdags bestämde jag mej för att lägga ner lydnadsträningen/tävlandet med Midas. Det känns verkligen hur tråkigt som helst :( Vi...
Svar
18
· Visningar
1 432
Senast: liten82
·
Övr. Hund Ja, hur lång tid tar det på djursjukhuset ungefär?
Svar
2
· Visningar
2 764
Senast: Shark
·
Övr. Hund Jag läste bebbens inlägg att hennes hund aldrig fått kvalitets 2 på utställning och var därför rastypisk. Men en hund kan ju vara...
Svar
8
· Visningar
1 055
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund Behöver hjälp innan jag blir gråhårig!! I väntan på valpkurs, som ibland känns allt för avlägsen, vill jag(vi) ha lite goda råd. Vi har...
Svar
17
· Visningar
12 690
Senast: movi
·
Övr. Hund Jag har berättat om dena labrador hane tidigare. Då han blev svårt sjuk av grod gift. NU mår han bättre. Men en så jobbig labrador...
2
Svar
33
· Visningar
4 542
Övr. Hund Lilla Ella är bedårande söt inomhus, hon är lugn och lätt att ha och göra med men samtidigt med på noterna så fort det händer något...
2
Svar
32
· Visningar
10 113
Senast: Aliide
·
D
Övr. Hund Vill starta en tråd där man kan skriva in sina senaste utställningsresultat! :) samtidigt vill jag skryta lite med min lilla beagle...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
11 390
Senast: barajag...
·
F
Övr. Hund Eller har några erfarenheter av fodret?
Svar
1
· Visningar
880
Senast: kicki71
·
K
Övr. Hund Jag brukar försöka variera mig så mycket jag kan på promenader med hunden, men kom på sen att de kanske inte är så viktigt med variation...
Svar
4
· Visningar
772
Senast: Disen
·
I
Övr. Hund Min hanhund är väldigt osäker mot andra hundar och det grundar i att han har blivit attackerad av andra hanar förrut och då utvecklat...
Svar
5
· Visningar
968
·
J
Övr. Hund Hejsan! Ni som har valp. Hur är era dagliga rutiner? Hur aktiverar ni er valp? Följer den med till jobbet? Är ni ute och kissar...
Svar
3
· Visningar
912
Senast: Syrsa
·
W
Övr. Hund I veckan var jag och Diesel och hälsade på hans synnerligen vackra flickvän Lilo några gånger. Man kan säga att tycke uppstod :D
Svar
16
· Visningar
1 461
Senast: Royal_724
·
A
Övr. Hund Snälla ni som haft det berätta lite om hur livet efter diagnosen blivit för era hundar.:confused: Har ni behandlat och i så fall hur...
Svar
1
· Visningar
918
Senast: AnnaHo
·
A
Övr. Hund Min Valp, nyligen hemkommen är dålig i magen. Under gårdagen bajsade han minst 15ggr, idag inget bajs, men han har försökt klämma ut...
Svar
2
· Visningar
1 045
Senast: Athina
·
Övr. Hund Någon som vill förklara den för mig? Hur hårda är de med den? Torres blir 4 månader 18 september, utställningen är den 13...
Svar
6
· Visningar
766
Senast: Terja
·
Övr. Hund Vi brukar ha farmors hund Lady hos oss och hon är super mysig, men problemet är när man är ute och går med henne och hon ser en annan...
Svar
3
· Visningar
934
·
Övr. Hund Idag fick ja hem den nya familjemedlemmen! :) brun/vit eng springer spaniel :) Helt klart bedårande söt :) Ska ha han till lydnad...
Svar
10
· Visningar
1 179
Senast: miamiSwing
·
Övr. Hund En kompis till som bor i storstan berättade för mig för ett par dagar sedan om att hon hade sett kvarterets/stadsdelens skräckhund igen...
Svar
6
· Visningar
1 067
Senast: Miss Psyco B
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka