Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag behöver lite tips och råd.. Jag har under en tid med mycket att göra och tänka på glömt/missat att klippa "gluffsens" klor som jag...
2
Svar
25
· Visningar
14 905
Senast: Disen
·
Övr. Hund Tycker hösten är en underbar tid att var ute i. Idag var jag och min Taggen på en promenad och kameran kom med. Fler som varit ute och...
2
Svar
24
· Visningar
2 161
Senast: villi
·
S
Övr. Hund Ja, nu när man håller på med dietmat för valpens lilla mage så funderar jag... Fråga 1: Om man skulle vilja laga all mat till hunden...
Svar
17
· Visningar
980
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Kollar på en repris från Oprah där dom rapportera om ett ställe där hundar fick komma som skulle avlivas pga diverse anledningar. Till...
Svar
2
· Visningar
854
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Min tik ska valpa den 18/9 (dygn 63) om det går som planerat. Hon är inte ultraljudad, men tjockade på sig ganska ordentligt ca v 4-5...
Svar
6
· Visningar
4 880
Senast: Gnist
·
Övr. Hund h¨åller på och anmäler min hund till en utställning, och då ska man fylla i vilken klass man ska ställa ut i, jag ska ställa valpklassen...
Svar
3
· Visningar
787
Senast: jassica
·
L
Övr. Hund I fredags så rök våra hundar ihop ganska kraftigt.De hade fått märgben dagen innan och jag delar då alltid på dem för att undvika just...
Svar
2
· Visningar
873
Senast: liljekonvall
·
S
Övr. Hund Ja, Sofiero? Någon? När? /Syrsa
Svar
5
· Visningar
665
Senast: jemeni
·
A
Övr. Hund Hej allihop! Undrar om det finns någon här som har en cane corso här? Eller har ni andra någon åsikt om rasen? Själv har jag en...
Svar
17
· Visningar
2 631
Övr. Hund Frågar åt en vän. Hennes hund har ett litet sår på bakbenet. Nu har det blivit en vätskeansamling. Vad göra? Det finns inte en enda...
Svar
1
· Visningar
644
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Det är så att min mamma börjat fundera på att skaffa hund nu när hon förhoppningsvis snart flyttar från lägenhet till hus. Men det blir...
Svar
13
· Visningar
1 197
Senast: Annie_92
·
Övr. Hund Vi ska gøra vårat førsta lilla projektarbete (inom veterinær etik) och har beslutas om att gøra om extremavel. Har fått till uppgift att...
Svar
13
· Visningar
1 339
E
Övr. Hund Går i setter tankar o undrar om det är nån här som har nån röd irlänsk setter ?? vad ni tycker om era settrars temprament ? osv!
Svar
17
· Visningar
4 782
Senast: Jonna_NB
·
S
Övr. Hund Hejhej alla smarta bukemänniskor! (Och hundar) Igår var en lite jobbig dag, några timmar hos veterinären och så hem med beskedet...
Svar
9
· Visningar
1 256
Senast: Syrsa
·
S
Övr. Hund Jahaja. Det började med en rolig lekstund i rasthagen. Den andra hunden var lite tyngre och äldre, men det har gått jättebra förr...
Svar
12
· Visningar
1 146
Senast: Syrsa
·
F
Övr. Hund Vi har ju en hundvalp på 12 v. Pappan renrasig amstaff, mamman 75% amstaff och 25% staffordshire bullterrier, så han är ju nästan helt...
Svar
2
· Visningar
681
Senast: Ferrero
·
H
Övr. Hund Om det är fler som jagar ripa i år så får ni gärna lägga ut bilder här.:D Själva ska vi vara här till den 4/9 och tänkte lägga ut lite...
Svar
5
· Visningar
778
Senast: Corax
·
Övr. Hund Och det i rekordfart! Började med första certet och en 2 bt placering i Norrköping 17/8. Sen fick hon andra certet och blev 3 bt på...
Svar
16
· Visningar
1 003
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Snart börjar vintern närma sig... och vovven behöver något värmande att ha på sig i vinter, men vad ska man välja? Han är VÄLDIGT...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 464
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Vart går det att hitta bra kläder som är följsamma, slitstarka och med bra priser? Både regnkläder och fodrade för vintern. De...
2
Svar
21
· Visningar
12 171
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Knäckemacka
  • dubbla efternamn?
  • Kriget i Ukraina, 2023 edition