Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

P
Övr. Hund hur gör ni för att lösa hundpassningen när ni jobbar/pluggar? dagmatte/hunddagis? åka hem på lunchen? hunden med på jobbet? ungarna...
2 3
Svar
56
· Visningar
28 278
Senast: Priscilla
·
K
Övr. Hund mina hundar, en schäfer och en lapphund fäller en hel del hår just nu. dammsuger minst 1 ggr om dagen. för någon dag sen köpte jag en...
Svar
6
· Visningar
2 567
Senast: Elma_vip
·
Svar
0
· Visningar
98
Senast: Empire
·
Övr. Hund Yda, vår tös fyller 11 månader idag. Hon har varit hos "farmor" idag och jag hämtade henne vid 17. Efter 17 har jag, vid tre...
Svar
1
· Visningar
736
Senast: pumah
·
T
Övr. Hund hejsan! Första gången jag är här... har en hund som kliar sig HELA TIDEN! har gjort så unifär en månad nu... Vet ej vad det kan vara...
Svar
8
· Visningar
1 267
Senast: tessb
·
Övr. Hund Pappa ringde häromdagen och tyckte att 'brukar de bli trötta av löp?' (Haft hund, och tik, i många år. Men det är ett bra tag sen han...
2
Svar
23
· Visningar
6 183
D
Övr. Hund För några dagar sedan så hade vi filmkväll hemma med några kompisar, dom hade med sina hundar.. Vi har även en tik som e skendräktig...
Svar
4
· Visningar
849
Senast: Donnan
·
D
Övr. Hund Uups - jag menar faktiskt höftledsprotes för hund. Vad kostar operationen? Hur lång sjukhusvistelse och rehabilitering krävs?
Svar
3
· Visningar
1 040
Senast: divina
·
Övr. Hund Och åter igen ställer jag mig frågan..Vad gör folk med sina hundar(eller inte gör)...
Svar
2
· Visningar
969
Senast: escodobe
·
T
Övr. Hund Jag har tidigare läst någonstans gällande ålder på tik vid avel. Nu hittar jag inte igen var jag läst de någonstans. Någon som vet var...
Svar
18
· Visningar
2 784
Senast: Lupin
·
Övr. Hund Någon som har tips på hur man kan lugna ner hunden vid spårning? Jag är nybörjare på området men har fått visat hur man ska börja...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
6 087
Övr. Hund Då jag kände att en av anledningarna till Ellas utfall vid hundmöten var att hon behövde får mer utlopp för sin energi så bestämde jag...
Svar
3
· Visningar
897
Övr. Hund Våren 2001 fick min underbara hund somna in, med bla veterinärers och uppfödarnas tillstånd. Han blev ca 3 1/2 år gammal, och var mitt...
Svar
8
· Visningar
7 562
Senast: OhNoez
·
Övr. Hund Här kommer lite bilder på mina två hundar Goliat jackrussel 4 år och Fanny schäfer/rotweiler 12år och vår knasiga katt Dexter 1 år...
Svar
5
· Visningar
844
Senast: ishmanda
·
J
Övr. Hund Hej! Är det någon som har ett svar kanske.. Min 5mån schäfer har som finnar Under magen & i benveck. Gula i mitten & röda runt om. En...
Svar
7
· Visningar
1 500
Senast: Nora_
·
Övr. Hund Träffade på en 16 årig blandras i tisdags. Hörde mina tatuererare prata om hunden eftersom det var en av deras egna. Jag blev imponerad...
Svar
11
· Visningar
1 273
Övr. Hund Herr Spike :love: Våran 8a veckors gamla Golden Retriver valp, som kom hem idag! Vi har sen innan haft två Golden, men nu finns ingen...
Svar
11
· Visningar
1 029
Övr. Hund Min lilla rottis kille på 6,5 månader mår inte jätte bra. Han spyr och skiten bara rinner ur honom, han äter inget och brukar vara jätte...
Svar
13
· Visningar
1 123
Senast: Mysgrisen
·
S
Övr. Hund Ja, så låter jag ibland... Har ni tänkt på att har man hund får man inte vara för känslig av sig? Superpussar av "nyss ätit...
2
Svar
30
· Visningar
4 229
Senast: HorseGeek
·
Övr. Hund Var för ett tag sedan på en kurs med en av hundarna, skall göra en lång historia kort: Instruktören vill att vi skulle dra dragkamp...
Svar
9
· Visningar
1 400
Senast: HorseGeek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka