Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

J
Övr. Hund Vad är det för skillnad? Varför ska vissa hundar, eller är det alla, som ska registreras till jordbruksverket? :confused:
Svar
1
· Visningar
947
Senast: Gnist
·
Övr. Hund En av Majas valpar, 3 dagar gammal
Svar
0
· Visningar
104
Senast: gul_zebra
·
  • Låst
Övr. Hund I dag, söndag, gick jag och Krasux upp tidigt för att åka och kolla på polishunds-SM som var i Karlstad. Det ösregnade när vi åkte och...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
11 408
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Någon som vet något om dessa hundar? Blandras Shih Tzu och Bichon Frisé. Fick syn på en och föll direkt, nu har jga letat efter fakta...
2
Svar
20
· Visningar
6 244
Senast: Elina8
·
Övr. Hund Bara en fundering i allmänhet. Lite funderingar ang. alla blandraser som får ett "rasnamn" som schabrador o liknande. Kan man göra...
Svar
13
· Visningar
2 068
Övr. Hund Min yngsta tik som är 1 1/2 år fick sitt första löp när hon var ca. 1 år. På 22 eller 26 dygnet fick hon vara hos en väninna till mig...
Svar
13
· Visningar
2 264
Senast: lakrits
·
Övr. Hund Spontana förslag sökes ;) Har tre raser på lut men nya att checka upp är inte fel. *Större än en chihuahua men mindre än en liten...
2
Svar
26
· Visningar
2 296
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Är för tillfället jäkligt sugen på storpudel. Finns det något ståtligare? Ni som kan: Berätta om pudelns alla för- och nackdelar. Vad...
Svar
12
· Visningar
1 867
Övr. Hund Känns som igår som vi var och kollade på vår några veckor gammla vinglande bebis och sedan som nyss vi hämtade lilla 8 veckors...
Svar
2
· Visningar
859
Övr. Hund Ngn Bukeist som har valp eller avelstik på foder åt FM?
2 3
Svar
48
· Visningar
8 513
Senast: Flubbs1980
·
A
Övr. Hund Jag är så grymt sugen på att skaffa en valp! MEN jag är allergisk, jag reagerar på vissa hundar. Tex reagerar jag inte alls på en...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 841
Senast: Mammadutt
·
K
Övr. Hund Hejsan, jag skulle behöva råd om hur jag ska göra med min tik. Igår kräktes hon genomskinligt slem, när jag skulle torka upp det med...
Svar
4
· Visningar
928
Senast: jassica
·
Övr. Hund Jag tog bort min hund för ett tag sen och har hysteriskt tittat på hundannonser efter det. Och idag gjorde jag slag i saken efter att ha...
Svar
16
· Visningar
1 616
Senast: Syrsa
·
Övr. Hund Vad tror ni är hon nåt ämne att satsa på eller får det bli IPO även med henne?
2
Svar
39
· Visningar
2 994
Senast: j_m_b
·
A
Övr. Hund Jag behöver lite hjälp med att hitta ett juniorfoder som kan passa. Enligt uppfödarens råd ska det vara ett foder med högst 0.80%...
Svar
2
· Visningar
730
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Idag har dottern och sambon varit på bio och när vi kom till bion kom det även en familj med en hel drös barn och en hund. Jag vet inte...
Svar
18
· Visningar
1 292
Senast: TinyWiny
·
J
Övr. Hund Hejsan! Har en blandras valp på snart tretton veckor. Men han är osäker på andra hundar och sånt. Men det är ju hur svårt som helst...
Svar
4
· Visningar
898
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Mitt nya tillskott, även om jag har haft henne sen i Juli. Har varit fullt upp i livet så jag har inte hunnit eller orkat visa upp henne...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 023
Senast: Bebben
·
A
Övr. Hund Någon som är haj på det här med Mentaltest av hund? Resultatet av ett MH-test säger mig inte speciellt mycket, utan mer "godkänd vad...
Svar
16
· Visningar
2 083
Senast: Brandgul
·
S
Övr. Hund Hej. Jag har en schäferhane på snart 4 år, som heter Abbe. Hans föräldrar är Alpiolens juvel och Skanstorpets krax. Jag undrar bara om...
Svar
2
· Visningar
1 263
Senast: sanchefri
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka