Agility hunden Sisu

Sv: Agility hunden Sisu

Det är superovanligt med icke-pipschäfer, det är bara att gratulera! Hur är din andra?

Jag undrar mest för att jag själv har väldigt tysta hundar och hade blivit knäpp av gnisslet, min lilla är lite pratig, men inte i närheten av schäfer-nivå.

Vill även skryta med att min inte piper heller...Jo förresten om jag binder upp henne och går iväg...men det räknas inte :angel:

Hihi, nä, för då vrålskäller min ena så det räknar jag också som en väldigt extrem situation :angel:

Ursäkta, men jag sitter just och känner mig som en blondin... är det en svart schäfer? Visste inte att det fanns sånna :rofl:

Ursäkta, men jag sitter just och känner mig som en blondin... är det en svart schäfer? Visste inte att det fanns sånna :rofl:

Jo då det finns svarta dock inte så jätte vanliga.

Bägge mina är väldigt mörka.

_MG_2465.jpg

Jääkäri o Yoda

SIsu.jpg

Lilla Sisu "Yoda"

jucan1.jpg

Pappa Jucan

Jag är fortfarande i "chock" att jag snart är 28 år och inte visste att dom fanns svarta :rofl: Och otroligt snygga är dom dessutom :)

Hon är så söt,och han är så j..la snygg!(Pappa Jucan alltså)

* Din jävla planka kom inte här å va kaxig! Jag kan både trampa på dej och bitas!*

Ur gullig hon är, jag tror hon blir en bra IPO hund med de modet!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 915
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 538
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 902
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 953
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka