Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund När ni säljer en valp,hur vet ni att den människan är bra? Går ni på erfarenhet hos valpköparen? Eller viljan att lära sig(om man...
Svar
5
· Visningar
1 021
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Gammeltiken är 9 år i vinter, kastrerad för 1 - 2 år sen (minns ärligt talat inte exakt, kan kolla om dte är viktigt) och inga problem...
Svar
3
· Visningar
1 149
Övr. Hund I väntan på vår tid hos veterinären tänkte jag se om någon vill bolla lite idéer. Scenario: Igår vid 14-tiden var jag ute med båda...
Svar
2
· Visningar
4 375
Senast: Modett
·
L
Övr. Hund Jag misstänker att min lilla plutta blivit skendräktig och eftersom jag inte vart med om detta innan så ställer jag mig nu i skaran och...
Svar
4
· Visningar
7 530
Senast: liljekonvall
·
F
Övr. Hund Våran amstaff-valp är nu 12 veckor gammal! Ni som har jämngamla vovvsingar, vad kan de för lydnad vid det här laget? Skulle vara kul...
2
Svar
26
· Visningar
2 441
Senast: Hanko
·
Övr. Hund Min odåga har rullat sig i tuggummi, är kletig på hela magen och vid svansroten. :crazy: Hur i helskotta får jag bort det? Eller är...
Svar
3
· Visningar
3 423
Senast: tesora
·
Övr. Hund Ni som fotat era hundar med tratt. Har ni fotat dem? Här kommer foton tagna på min vovve som precis opererat bort en tumör från...
Svar
5
· Visningar
1 028
Senast: Elma_vip
·
Övr. Hund Finns det vissa hundraser som är bättre på att spåra än andra? Framförallt tänker jag på luktsinnet där jag kom att tänka på blodhund...
Svar
5
· Visningar
698
Senast: Gilly
·
Övr. Hund Här är bilder på tre av våra fyra nya valpar ! den fjärde hämtar jag den 27/9 :banana: Får vi presentera ! Agnes den store...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 119
Senast: tesora
·
Övr. Hund Jag är mitt uppe i flytt och tänkte vara förutseende och skriva en annons angående dagmatte till min hund. Jag skriver klart och...
Svar
12
· Visningar
1 357
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Har en hund i min närhet som har ganska rejäla problem. Tyvärr är jag dåligt insatt i namn på mediciner och mat dom testat, men testar...
Svar
7
· Visningar
11 016
Senast: Miao
·
Övr. Hund jag är jättesugen på att skaffa valp.. blir 18 i november och tänkte köpa den själv. är sugen på en english toy terrier eller en annan...
Svar
10
· Visningar
1 073
Senast: Mammadutt
·
Övr. Hund http://www.blocket.se/vi/17223241.htm?ca=8_s Har ni det? Nu står det ju visserligen att det är första kullen i Sverige i år, men har...
Svar
18
· Visningar
1 549
Senast: jassica
·
Övr. Hund Idag när jag kom hem så satt det en lapp på dörren att hunden hade skällt länge och stört hela huset! :( Har jätteångest och vet inte...
Svar
18
· Visningar
1 687
I
Övr. Hund Hej. Jag har en jack russell hane på tre år. För övrigt funkar han jättebra, men har ett stort problem som jag inte kan reda ut själv...
2
Svar
38
· Visningar
6 821
Övr. Hund Hur gamla var era hundar när ni gick MH med dom? Är ni nöjda med MHt, eller hade ni förväntat något helt annat resultat på jyckarna? :)
Svar
15
· Visningar
1 159
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Kan någon, som vet, hjälpa mig att tyda detta MH? 1a.Kontakt hälsning : 5 1b.Kontakt samarb. : 2 1c.Kontakt...
Svar
9
· Visningar
2 136
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Jag tror jag håller på att bli galen, även om vallhunden är 100 gånger mer lättlärd och lättränad än den stora jag har så hade jag...
Svar
10
· Visningar
1 019
Svar
0
· Visningar
109
Senast: Syrran!
·
Övr. Hund Om man köper en hund i Spanien, vad krävs för att man ska få resa med den lite varstans i Europa? Och hur lång tid tar dessa...
Svar
11
· Visningar
993

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka