Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund :D Gnugga geniknölarna nu ;) Datum? Antal? Varav hanar? Varav tikar? Och inget fusk nu :rofl...
2
Svar
38
· Visningar
2 307
Senast: Grana
·
Övr. Hund På fredag bär det iväg och hämta hem valpen!!:bump: Vi har redan en hund idag som är snart 8 så vi är inte helt lost.. Men honom fick...
Svar
1
· Visningar
707
Senast: Mammadutt
·
A
Hundträning Jag behöver tips. Försöker träna passivitet med min lilla. Jag försökte den här metoden: "När valpen är hemmasatt hos dig är det dag...
Svar
3
· Visningar
2 090
Senast: soma
·
  • Låst
Övr. Hund http://www.blocket.se/vi/18103165.htm?ca=8_s&last=1 Jag skulle aldrig köpa en sådan valp, faktiskt. Hur tänker ni när det kommer till...
9 10 11
Svar
206
· Visningar
11 155
Senast: Trani
·
Övr. Hund Är det någon här på buke som har/har haft en hund som löper (alldeles) för ofta? Min tik är inne på sitt 5:e löp på drygt 1½år (hon är...
2
Svar
20
· Visningar
5 247
Övr. Hund Ordet fritt.. Fördelar, Nackdelar osv :)
Svar
4
· Visningar
1 043
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Min Lille Vidar är minsann inte så liten längre... Han har gått från liten fis; Till ståtlig karl; Fattar inte att...
Svar
19
· Visningar
1 226
·
L
Övr. Hund En vän till mig har ev. fått sin hund (Bichon Frisé) parad. De har inte sätt om det har hänt något men de tycker att tiken börjar bete...
Svar
0
· Visningar
2 569
Senast: Larnqvist
·
F
Övr. Hund för och nackdelar m kastration?! mitt "problem" vi har många tikar i grannskapet, o min hane har börjat smita i väg på rundturer. han...
Svar
17
· Visningar
1 686
Senast: Trani
·
Övr. Hund Mamma och pappa har en 10 årig tik som nu börjat kissa ofta, och när hon kissar så kommer det lite blod också. :crazy: Vad kan detta...
Svar
4
· Visningar
728
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Tävling vs arbete! Visst är det så att det är väldigt vanligt att det skiljer en hel del på tävlingshundar och vad de ska göra och på...
Svar
2
· Visningar
659
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Jag skall gå MT med min rottis tik den5 oktober. Vad är minsta poängen för att bli godkänd på MT Måste alla momenten klaras för ett...
Svar
2
· Visningar
1 733
Senast: Rotterö
·
A
Övr. Hund Hur många är det här som har en Schäfer? Kön, ålder? Tränar/tävlar ni något, eller är ni bara bästa kompisar? Jag är nybliven...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 734
Senast: hasselby
·
S
Övr. Hund En valp kommer om ca 7 veckor. Första i detta hushåll så vi har ingenting. Är det något jag glömt? Tandborste Tandkräm Halsband...
2
Svar
32
· Visningar
2 045
Senast: Calazirya
·
J
Övr. Hund Det är så att vår hund har fått ett svullet öga, man kan se en ganska stor rosa/röd plupp i ögonvrån Det ser väldigt otrevligt ut kan...
Svar
4
· Visningar
888
Senast: Sannis
·
Övr. Hund Vet inte vad jag ska göra med vovven! Det började i sommras med att han kom på den smarta idén att han faktist kunde plocka av och äta...
Svar
11
· Visningar
4 119
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund Ja om man nu skulle starta en kennel, åsså har man två olika raser.. En från SKK o en från en rasklubb.. måste man då ha två olika...
Svar
13
· Visningar
1 684
·
Övr. Hund Ella är nu 10 månader gammal, shit, vad snabbt tiden gick! Det känns som att det var igår jag tog en utsvulten, mager smutsig liten valp...
Svar
9
· Visningar
1 202
Senast: hasselby
·
Övr. Hund http://uk.youtube.com/watch?v=ZCYaw5tGYAs Det närmaste min väldigt tysta hund kommer, är att det låter som hon säger "Aruba" ibland...
Svar
5
· Visningar
843
Senast: j_m_b
·
Övr. Hund Jag har en JR på 3 år. Han kissar inne, överallt, på kuddar, i soffan, på gardiner mm. Han gör detta när han är själv hemma, när...
Svar
7
· Visningar
1 019
Senast: xDollyx
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka